کد خبر : 1782079 | 04 مهر 1400 ساعت 14:13 | 38.8K بازدید | 12 دیدگاه

از تمام پیشکسوت ها رخصت می گیرم

طاهری: همه بچه‌ها زانودرد و کمردرد دارند!

بیژن طاهری سرپرست جدید استقلال گفت که او برای حضور در این پست، از تمامی پیشکسوتان این تیم رخصت می گیرد.

طاهری: همه بچه‌ها زانودرد و کمردرد دارند!

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری سرپرست جدید استقلال امروز راهی محل تمرین آبی پوشان در مجموعه ورزشی انقلاب شد تا کارش را به صورت رسمی آغاز کند. طاهری در حاشیه این تمرین درخصوص حضورش در این تیم گفت: من ابتدا به 3 مورد اشاره می کنم. اول اینکه افتخار می کنم که به باشگاه خودم برگشتم. روی صندلی می نشینم که بزرگانی نظیر منصور پورحیدری نشسته است. دوم هم از تمامی پیشکسوت ها اجازه و رخصت می گیرم. با لیاقت تر از من نیز میان آنها برای این پست هست، ولی قرعه به نام من خورده است. سوم اینکه با آمدن سردار آجورلو و مدیریتی که ایشان دارند و اعتقادی که به کادرفنی و فرهاد مجیدی دارم، دلم می خواهد که امسال دست به دست هم بدهیم. هواداران و پیشکسوت ها حمایت کنند تا ان شالله تیم را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

وی درباره فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: امروز که به اینجا رسیدم دیدم مشکلاتی نظیر کمبود زمین مطرح شده که اصلا فرصت صحبت درباره بازیکن جدیدی نبوده است. اجازه بدهید تا آخر هفته یک زمین تمرین مشخصی را پیدا کنیم.

 

او درباره اینکه این زمین تمرین غیر از مجموعه انقلاب خواهد بود، گفت: بله، این زمین تمرین اصلا خوب نیست. البته استقلال سال های سال است که درگیر این مشکلات است. باید ابتدا این مشکلات را حل کنیم. هنوز زمین تمرین موردنظرمان مشخص نیست و باید آنها را ببینیم.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه چند روز پیش دو زمین نفت تهرانسر و زمین شماره 2 آزادی به عنوان محل تمرین آبی ها اعلام شده بود و آیا این مجموعه ها منتفی شده اند، گفت: ما می خواهیم برویم و پیگیری کنیم تا یک زمین خوب پیدا کنیم. همه بچه ها زانو درد و کمر درد دارند. اینها مشکلاتی است که سالهاست وجود دارد و امیدواریم آن را حل کنیم.

 

طاهری در مورد اینکه بخاطر حضور مصطفی آجورلو قرار است زمین دستگردی به استقلال داده شود، گفت: من چیزی نمی دانم ولی اکنون قصد داریم از چند زمین تمرین بازدید کنیم و هرکدام که خوب باشد، قرارداد امضا کنیم. زمین هایی نظیر نفت تهرانسر، دستگردی و راه آهن است که قصد داریم از آنها بازدید کنیم.

وی درخصوص اینکه امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه بازگشت رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به استقلال منتفی شده است و آیا فرهاد مجیدی در این باره درخواستی داشته است یا خیر، پاسخ داد: من اصلا امروز فرصت این کار را نداشتم. هنوز نرسیده، لیستی از مشکلات توسط بازیکنان به ما داده شده است. زمین تمرین اصلی ترین مشکل ماست. یک تیم باید ابتدا زمین تمرین خوب داشته باشد. استقلال 40 میلیون هوادار دارد ولی زمین تمرین ندارد. من مطمئنم با درایت آقای آجورلو این مشکل حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها