کد خبر : 1782080 | 04 مهر 1400 ساعت 14:14 | 24.3K بازدید | 10 دیدگاه

بازی افتتاحیه پرسپولیس چگونه تعویق می‌شود؟

در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال این تیم یک بازی عقب افتاده خواهد داشت اما در غیر این صورت ممکن است برنامه این تیم به شکل عادی اجرا شود.

بازی افتتاحیه پرسپولیس چگونه تعویق می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران روزهای بسیار فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد و قرار است در مهر ماه بازیهای ملی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر برگزار شوند که این موضوع کار سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی مسابقات را بسیار دشوار کرده است.

 

با این حال سازمان لیگ فوتبال ایران تلاش کرده تا با در نظر گرفتن شرایط باشگاه‌ها، برنامه را به شکلی سامان دهد که تیم‌ها نیز از آن آسیبی نبینند. در این پرسپولیس باتوجه به صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شرایط متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌ها دارد.

باتوجه به آغاز لیگ برتر از روز ۲۷ مهرماه و برگزاری دیدار پرسپولیس - الهلال در روز ۲۴ مهر ماه، احتمال تعویق بازی نخست قرمزها مطرح شده است. اگر نماینده ایران، در ریاض بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، به خاطر برگزاری بازی بعدی اش در روز ۲۷ مهر ماه، مسابقه هفته اول این تیم معوقه می‌شود.

اما اگر قرمزها برخلاف فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی ناکام شوند، در آن صورت ممکن است هفته اول همزمان با دیگر تیم‌ها به میدان بروند. پرسپولیس احتمالا روز ۲۵ مهر ماه به ایران خواهد رسید و می‌تواند با سه روز تمرین در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهر ماه، در روز دوم هفته اول بازی کند.

 

همچنین احتمال دارد در صورت وقوع چنین اتفاقی سازمان لیگ بازی پرسپولیس را روز ۲۹ مهر برگزار کند.

 

نکته مهم اینکه در صورت برتری پرسپولیس برابر الهلال قطعا بازی هفته اول این تیم معوقه می‌شود و سازمان لیگ در زمانی مناسب آن را برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها