کد خبر : 1782083 | 04 مهر 1400 ساعت 14:23 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

مهدی پور: پین می تواند خیلی به تیم کمک کند

مهدی مهدی پور بازیکن استقلال می گوید که آنها پس از پشت سر گذاشتن یک فصل فرسایشی، استراحت کافی و لازم را نداشته اند.

مهدی پور: پین می تواند خیلی به تیم کمک کند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور که فصل گذشته از ذوب آهن به استقلال پیوست، یکی از مهره های ثابت تیم فرهاد مجیدی در میانه میدان بود. بازیکن بی حاشیه ای که در خدمت تیم بازی می کرد و به همراه مسعود ریگی در میانه میدان جزو عناصر اصلی آبی پوشان بود. او حالا و در حاشیه تمرین تیمش می گوید که زمین تمرین آنها افتضاح است و امید دارد این مشکل به زودی حل شود.

 

مهدی پور درحاشیه تمرین امروز آبی پوشان درباره شرایط استقلال در اردوی پیش فصل، تغییر زمین تمرین و اضافه شدن گابریله پین گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. شرایط تیممان روز به روز بهتر می شود. آقای پین هم مشخصا یک آدم فوق العاده قوی هستند که به نظرم در ادامه فصل می توانند خیلی خیلی به ما کمک کنند.

او ادامه داد: متأسفانه تنها مشکل ما، زمین تمرین است. تقریبا می توان گفت که افتضاح است و شرایط تمرین ندارد. با مساعدتی که شده، ظاهرا قرار است این مشکل حل شده و تمریناتمان به جایی که هم زمین تمرین خوبی داشته باشد و هم کنار آن استخر و باشگاه بدنسازی باشد، انتقال پیدا کند تا بتوانیم شرایط خوبی برای تمرین و آمادگی بدنی داشته باشیم.

 

مهدی پور درخصوص برنامه فشرده فصل قبل، نبود استراحت و میزان آمادگی بازیکنان در آستانه آغاز لیگ برتر گفت: استراحتمان خیلی کم بود. ما یک بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و سریع برگشتیم و تمریناتمان را شروع کردیم. حالا چند روزی را پس از آن استراحت کردیم اما برای فصل فرسایشی که پشت سر گذاشتیم، کافی و لازم نبود. اما در حال حاضر شرایط اینگونه است و باید خودمان را با آن وفق دهیم تا در فصل جدید آماده شویم تا خیلی قوی و با قدرت ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها