کد خبر : 1782094 | 04 مهر 1400 ساعت 15:15 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

تمرینات با حضور آقای پین تغییر کرده؛

حسین‌زاده: می‌خواهم امیرحسین جدید در استقلال بسازم

وینگر تیم فوتبال استقلال تهران می گوید شرایط این تیم خوب دنبال می شود و آبی ها در پیش فصل به فاز برگزاری بازی های دوستانه و کارهای سرعتی رسیده اند.

حسین‌زاده: می‌خواهم امیرحسین جدید در استقلال بسازم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین زاده خرید جدید استقلال که در مقابل الهلال نمایش خوبی داشت و بسیاری از هواداران این تیم را امیدوار به درخشش کرد، در مورد شرایط خودش بیان کرد: خدا را شکر. این لطف خدا بود که در اولین بازی برای استقلال که یک بازی سخت هم بود، عملکرد خوبی داشتم ولی این کافی نیست و باید برای نتیجه گرفتن بیشتر تلاش کنیم. خدا را شکر شرایطم در استقلال خوب است و همه چیز خوب است.


او سپس در واکنش به این سوال که تیم در چه فازی از تمرینات قرار داریم، اضافه کرد: ما یکبار تمرینات بدنسازی را پیش از بازی با الهلال انجام دادیم و الان کم کم می رویم به فاز بازی های دوستانه و کارهای سرعتی.


بازیکن جوان استقلال در واکنش به این سوال که آیا تمرینات استقلال طی روزهای اخیر به طور کامل با حضور آقای پین دچار تغییر و تحول شده، بیان کرد: از موقعی که من آمدم، تمرینات همین بوده است. قبل از بازی الهلال هم همین بوده است. الان یک سری تغییرات انجام شده است. البته آقای پین تمریناتی را اضافه کرده اند. البته آقای مجیدی و کادرش تمرینات خوبی طراحی می کردند و حالا همه با هم ترکیب شده و تمرینات خوبی داریم.


در پایان از حسین زاده پرسیده شد که شرایط استقلال را در فصل آینده چطور می بیند و اینکه آیا می تواند جای خالی مهدی قایدی را در فصل پیش رو پر کند که او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: امیدوارم فصل جدید را پر قدرت شروع کنیم تا در ادامه راه بهترین نتایج را بگیریم. خودم هم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا یک امیرحسین جدید را بسازم.

دیدگاه‌ها