کد خبر : 1782097 | 04 مهر 1400 ساعت 15:26 | 59.3K بازدید | 35 دیدگاه

رمضانی: انتقال از پرسپولیس، تمرکزم را به هم زد

مهاجم استقلال می گوید با حضور گابریله پین و مشورت های او با فرهاد مجیدی، این تیم شیوه جدیدی از تمرینات را اجرا می کند.

 رمضانی: انتقال از پرسپولیس، تمرکزم را به هم زد

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی یکی از جنجالی ترین انتقال های فصل گذشته را رقم زد. بازیکنی که از پرسپولیس جدا و مستقیما راهی استقلال شد و حتی موفق شد طلسم گل نزدن هایش را با پیراهن آبی پوشان بشکند. رمضانی می گوید حواشی ایجاد شده بر سر انتقال او از پرسپولیس به استقلال، باعث شده است تا دیرتر با تیم هماهنگ شود.

 

رمضانی درحاشیه تمرین امروز آبی پوشان درباره شرایط و وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. از وقتی که از بازی با الهلال بازگشته ایم، ابتدا شرایط کمی بد بود اما رفته رفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به شروع لیگ امیدواریم.

 

وی درخصوص تغییر شیوه تمرینی استقلال گفت: کادرفنی تمرینات جدیدتر و بهتری توسط آقایان مجیدی و پین برای فصل جدید اضافه کرده اند.

 

مهاجم آبی پوشان درباره تغییرات در استقلال، سرپرستی طاهری و زمین تمرین جدید گفت: زمان حضور در سایپا نزدیک به یک سال با آقای طاهری کار کرده بودیم. اما شرایط زمین به آن صورت خوب نیست. زمین تمرین بهتر روی کیفیت تمرین و بازی قطعا تأثیر می گذارد.

 

او درخصوص مشکلات زمین تمرین انقلاب گفت:  زمین انقلاب متاسفانه خیلی سفت است و چاله هم دارد که درصد مصدومیت و آسیب را بالا می‌برد. ضرب توپ هم در این زمین‌ها سخت است چون توپ زیاد بالا می‌آید.

 

رمضانی درباره پیشرفت در فصل جدید و تغییرات در سال دوم نسبت به سال اول حضور در استقلال گفت: صد در صد در نیم فصل به خاطر جابجایی و حاشیه و عدم تمرکز دیرتر با تیم هماهنگ شدم ولی امسال انگیزه بسیار بالایی داریم و آرامش بیشتری هم نسبت به سال قبل دارم. از ابتدای فصل در کنار تیم هستم و این تمرکز بیشتری را ایجاد کرده که پرقدرت برای فصل جدید می‌رویم.

دیدگاه‌ها