کد خبر : 1782099 | 04 مهر 1400 ساعت 15:31 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

هت‌تریک در گلزنی از روی نقطه پنالتی؛

کاپیتان بهناز؛ مسلط، دقیق و بی‌اشتباه (عکس)

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران یک نمایش خوب دیگر را در ترکیب تیم به اجرا گذاشت و در ضربات پنالتی هم به زیبایی پنالتی خود را به تور دروازه اردن چسباند.

کاپیتان بهناز؛ مسلط، دقیق و بی‌اشتباه (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت و دور بودن از اردوهای تیم ملی، باعث شد تا فرصت کمتری به زهرا قنبری در دو مسابقه مقدماتی جام ملت‌های آسیا برسد و این مسئله بازوبند کاپیتانی را به کاپیتان دوم تیم ملی یعنی بهناز طاهرخانی هدیه کرد؛ مدافع چپ 26 ساله و قزوینی تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از تجربه قهرمانی در لیگ برتر با شهرداری بم، این‌بار به دنبال یک دستاورد تاریخی و بزرگ با تیم ملی فوتبال زنان بود.

 

طاهرخانی در بازی اول مقابل بنگلادش در جریان مسابقه دو پنالتی نصیبش شد که هر دوی آن‌ها را به گل تبدیل کرد تا در پیروزی پنج گله و پرگل تیم ملی مقابل بنگلادش، بیشترین سهم را ایفا کند.

 

1647805

 

او در مقابل اردن ماموریتی دشوار و مضاعف داشت، چرا که به جز رهبری تیم در داخل زمین باید روزبهان فریج وینگر سرعتی و خطرناک اردنی‌ها را هم مهار کرد که هر دو ماموریت موفق بود.

 

هم‌چنین بهناز طاهرخانی با چهره‌ای مصمم پشت اولین ضربه پنالتی تیم فوتبال زنان ایران ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا این‌چنین در ضربات پنالتی هم نقش‌آفرین بوده باشد.

 

1647806

 

با این وصف، در دو بازی گذشته تیم ملی زنان، این مدافع چپ موفق به گل کردن سه ضربه پنالتی (دو ضربه در جریان بازی+یک ضربه در ضربات پنالتی) شد که رکورد جالب‌توجهی برای او به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها