کد خبر : 1782113 | 04 مهر 1400 ساعت 17:14 | 10.8K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری تایید کرد؛ غیبت دیبالا و موراتا برابر چلسی

با اعلام ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، دو ستاره کلیدی این تیم یعنی آلوارو موراتا و پائولو دیبالا دیدار برابر چلسی را از دست خواهند داد.

آلگری تایید کرد؛ غیبت دیبالا و موراتا برابر چلسی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در چارچوب رقابت‌های هفته ششم‌ سری‌آ میزبان سمپدوریا بود و نهایتاً در یک بازی سخت و نزدیک موفق شد حریفش را با نتیجه 3-2 شکست دهد و دومین پیروزی پیاپی خود را تجربه کند.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی تیمش مقابل سمپدوریا گفت: "ما باید زودتر بازی را تمام می‌کردیم. از کسب دومین پیروزی پیاپی و اولین برد خانگی بسیار خوشحال هستیم و حالا خود را برای دیدار برابر چلسی آماده می‌کنیم.

 

 

1647825

 

 

در فوتبال امروز کلین شیت کردن اتفاقی نادر محسوب می شود. من دیروز بازی‌هایی را دیدم که با نتایج 2-2 و 3-3 به پایان رسید. ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. من نمی‌دانم که در دو سال گذشته چه اتفاقاتی در این جا افتاده است و فقط می توانم بگویم که ما خوب کار می‌کنیم. ما نمی‌توانیم بگوییم که یوونتوس باید 90 دقیقه بر بازی تسلط داشته باشد چراکه هیچ تیمی نمی تواند این کار را انجام دهد. با این حال موقع دفاع ما باید کاملا آماده باشیم."

 

دو ستاره کلیدی یوونتوس یعنی پائولو دیبالا و آلوارو موراتا امروز به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کردند. آلگری در این باره گفت: "دیبالا و موراتا مطمئناً مقابل چلسی یا تورینو بازی نخواهند کرد. این مسئله قطعی است و ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که بعد از وقفه بازی‌های ملی آماده باشند. البته بازی با چلسی سرنوشت‌ساز نیست و دیدار مهم برای صعود بازی برابر زنیت است."

 

 

1647824

دیدگاه‌ها