کد خبر : 1782120 | 04 مهر 1400 ساعت 18:08 | 32.8K بازدید | 3 دیدگاه

عجیب ترین گل هفته در لیگ وان انگلیس

گلی که یک روح رادارگریز آن را ساخت! (عکس+ویدئو)

روز گذشته در هشتمین هفته لیگ وان انگلیس طی یک اتفاق جالب گلی باور نکردنی به ثمر رسید که نظیر آن را کمتر دیده‌ایم.

گلی که یک روح رادارگریز آن را ساخت! (عکس+ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در هشتمین هفته لیگ وان انگلیس(دو رده پایین تر از لیگ برتر) دو تیم ایپسویچ تاون و شفیلد ونزدی در ورزشگاه پورتمن رود به میزبانی ایپسویچی‌ها مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم و تقسیم امتیازات در دقایق پایانی تمام شد.

 

در دقیقه 26 نیمه اول بود که آدنیران برای شفیلد گل زد تا تیم میزبان عقب بیفتد و نیمه اول را بازنده به رختکن برود. این گل باعث شد ایپسویچ تاون در آستانه باختی خانگی قرار بگیرد و در نیمه دوم نیز تلاش‌های آنها در حالی که از حمایت هواداران نیز بهره می‌بردند بی نتیجه مانده بود تا برای فرار از شکست خانگی نیاز به یک معجزه و یا زرنگی مهاجم‌شان داشته باشند!

 

ماجرا به این‌جا می‌رسد که شفیلد ونزدی در دقایق پایانی نیز نبض کار را دست گرفته بود و اجازه سرعتی شدن بازی را نمی‌داد و با هشیاری سعی در اداره بازی داشت تا سوت پایان بازی به صدا در بیاید اما یک اتفاق خارق العاده تیم میهمان را در حیرتی بزرگ و فراموش نشدنی فرو برد.

 

 

1647860

 

1647859


 

 

در دقیقه نود بازی سانتر بازیکنان آبی پوش ایپسویچ در آستانه بیرون رفتن به مکائولِی بُن مهاجم نوک این تیم می‌رسد و او در حالی که تعادل نداشت ضربه آرامی به توپ می‌زند و گلر شفیلد آن را به راحتی جمع می‌کند. اما آن طور که پیداست بُن قصد بیخیال شدن نداشت! درحالی که پیکوک فارل، گلر شفیلدی‌ها با توپی که در دستش بود به جلو حرکت کرده و مدافعان نیز از باکس محوطه جریمه خارج شده بودند، بُن پشت سر او به آرامی قدم برمی‌داشت و بدون اینکه این دروازه‌بان متوجه حضورش باشد مثل سایه او را تعقیب می‌کرد و منتظر فرصتی مناسب می‌گشت.

 

 

 

1647850

 

1647849

 

1647851

 

1647852

 

 

درست زمانی که دروازه‌بان  شفیلد غافل از حضور مهاجم حریف در پشت سرش بود توپ را روی زمین گذاشت و این اتفاق کافی بود تا بُن توپ را بدزدد و با دریبل دروازه‌بانِ حیرت زده توپ را به هم تیمی‌هایش پاس دهد. بن توپ را پس از جا گذاشتن دروازه بان به هم تیمی‌اش با شماره یازده، فراسر پاس داد و او نیز توپ را به دیگر آبی پوش حاضر در باکس یعنی چاپلین با شماره 21 سپرد تا یک گل عجیب و غریب در سطح سوم فوتبال انگلستان به ثمر رسیده باشد.

 

 

1647847

 

 

پس از این گل ورزشگاه از شادی منفجر شد و همه بازیکنان به سمت بُن رفتند که با زرنگی و بدون هیچ خطایی توپ را از گلر گرفته بود و برای تیمش در دقیقه نود گل ساخت. پس از این گل تاریخی در فضای مجازی با اموجی‌های خنده از این گل عجیب یاد شد و برخی هواداران به بُن لقب روح را دادند که به یک باره پشت سر دروازه‌بان ظاهر شد و شاید جذاب ترین گل این هفته فوتبال انگلیس را پایه گذاری کرد.

 

 

1647848

دیدگاه‌ها