کد خبر : 1782138 | 04 مهر 1400 ساعت 19:38 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

بارسا ۳-۰لوانته؛جشن‌بازگشت فاتی و شاید ابقای کومان

بارسلونا در یک بازی کاملاً یک طرفه موفق شد با سه گل لوانته را شکست دهد.

بارسا ۳-۰لوانته؛جشن‌بازگشت فاتی و شاید ابقای کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از توقف در دو بازی گذشته خود در لالیگا، امروز از سری مسابقات هفته هفتم این رقابت ها میزبان لوانته بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-0 به سود تیم رونالد کومان خاتمه یافت.

 

اگرچه لوانته در چند دقیقه اول عملکرد خوبی داشت اما مطابق انتظار بارسا پیش کشید و نهایتاً در دقیقه 7 به گل اول دست یافت. حرکت انفرادی و زیبای ممفیس دیپای به خطای مدافع لوانته روی این بازیکن در محوطه جریمه منجر شد. خود این ستاره هلندی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه مطمئن نتیجه را به 1-0 تغییر داد.

 

 

1647888

 

 

حملات بارسلونا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 14 گل دوم را هم به ثمر رساند. لوک دی‌یونگ روی پاس سرجینیو دست با دروازه لوانته تک به تک شد و با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1647892

 

 

در دقیقه 23 جرارد پیکه می‌توانست برای بار سوم دروازه لوانته را باز کند اما این بازیکن در آستانه دروازه و به شکلی عجیب نتوانست گلزنی کند.

 

در دقیقه 38 بارسلونا یک موقعیت فوق العاده گلزنی دیگر را از دست داد. پابلو گاویرا قصد داشت در مصافی تک به تک توپ را از بالای سر دروازه بان لوانته عبور دهد اما در این امر ناکام بود تا نیمه اول با همان دو گل به سود بارسا تمام شود.

 

بارسلونا در نیمه دوم نیز به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقایق 66 و 67 می‌توانست در دو صحنه فاصله را به سه گل افزایش دهد اما این فرصت های خوب توسط ممفیس دیپای و نیکو گونزالس از دست رفت.

 

 

1647891

 

 

در دقیقه 80 لوک دی یونگ می‌توانست گل دوم خود و سوم بارسلونا را به ثمر برساند اما ضربه سر او روی ارسال ممفیس دیپای با اختلاف کمی از بالای دروازه لوانته عبور کرد.

 

در دقیقه 82 لوانته می توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و فاصله را کاهش دهد اما ضربه کم دقت مورالس از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

 

1647894

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بارسلونا موفق روی ضربه مهار نشدنی آنسو فاتی که بعد از مدت ها به میادین باز گشته بود گل سوم را به ثمر برساند و نهایتاً با نتیجه 3-0 پیروز شود.

دیدگاه‌ها