کد خبر : 1782148 | 04 مهر 1400 ساعت 19:58 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید یورگن کلوپ از این تیم بی دلیل نیست(عکس)

برنتفورد یکی از جذابیت های لیگ برتر انگلیس در فصل جدید بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد تیمی بود که در فصل گذشته رقابت‌های چمپیونشیپ به مقام سوم رسید و راهی پلی آف شد. این تیم در مسابقه پلی آف سوانسی را شکست داد تا بعد از 74 سال به سطح اول فوتبال انگلیس و رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

 

اما برنتفورد در فصل جدید نمایش های قابل تحسینی از خود ارائه داده و در عین شایستگی در نیمه بالای جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. در واقع این تیم شروع شگفت انگیزی را در لیگ برتر تجربه کرد و موفق شد در اولین مسابقه خود بر آرسنال بزرگ غلبه کند.

 

 

1647911

 

1647907

 

 

شاگردان توماس فرانک در ادامه روند عالی خود در لیگ برتر انگلیس، شب گذشته نمایشی فوق العاده را مقابل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی یعنی لیورپول ارائه دادند و نهایتاً تیم یورگن کلوپ را با نتیجه 3-3 متوقف کردند. نکته قابل توجه اینکه برنتفورد در طول بازی دیشب دو بار از حریف خود عقب افتاد اما آخرین چیزی که در این تیم از بین رفت امید بود و آنها نهایتا توانستند یک امتیاز ارزشمند از لیورپول بگیرند.

 

از طرفی عملکرد این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده به قدری خوب بود که یورگن کلوپ بعد از پایان بازی به ستایش از حریف دیشب لیورپول پرداخت و گفت: "بازیکنان برنتفورد خیلی خوب کار کردند و به همین دلیل آنها شایسته این نتیجه هستند. فضای حاکم بر استادیوم فوق العاده بود، آنها واقعا سخت مبارزه کردند و ما نیز همینگونه بازی کردیم. ما باید برای یک مبارزه واقعی آماده می شدیم، زیرا بازیکنان حریف نیز با تمام توان جنگیدند. البته ما در چالش های زیادی روی هوا مقابل بازیکنان برنتفورد مغلوب شدیم.

 

 

1647910

 

1647909

 

 

 دلایل مختلف بله، می توان برنتفورد را بهترین تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر دانست. آنها واقعا خوب بازی می کنند و دروازه بان برنتفورد می تواند پیراهن شماره 10 را پوشیده و در این پست بازی کند. او در چند صحنه با توپ فوق العاده عمل کرد و چنین سبکی در مقابل ما کارآیی دارد. در مجموع دلیلی برای گلایه و شکایت وجود ندارد."

دیدگاه‌ها