کد خبر : 1782159 | 04 مهر 1400 ساعت 20:51 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی و توضیح درباره دلیل انتخاب میلان

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، می‌گوید از قبل طرفدار این تیم بوده است.

ستاره فرانسوی و توضیح درباره دلیل انتخاب میلان

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو در تابستان امسال و پس از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو از چلسی به میلان پیوست؛ ستاره فرانسوی قرارداد دو ساله‌ای با روسونری به امضا رساند و طی چهار بازی فصل جدید در همه رقابت‌ها موفق به ثبت دو گل برای تیم استفانو پیولی شده است.

 

اولیویه ژیرو حالا در مصاحبه ای پیرامون دلیل انتخاب میلان می گوید: "انتخاب میلان برای من کاملاً واضح و آسان بود. من در کودکی و زمان بازیکنانی نظیر پاپین، فان‌باستن و بارسی طرفدار میلان بودم. من به حضور در این باشگاه افتخار می‌کنم و امیدوارم که لحظات خوبی را در اینجا سپری کنم.

 

 

1638717

 


استقبالی که از من شد فوق العاده بود. از من مثل عضوی از یک خانواده استقبال شد. من یک بازی عالی انجام دادم. اینجا احساس بسیار خوبی دارم و تشنه برنده شدن با میلان هستم. "

 

ژیرو درباره رقابت با زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: "زلاتان یک افسانه است و رقابت واقعی بین ما وجود خواهد داشت. من می توانم حداقل 15 گل بزنم و این چیزی است که به آن امیدوارم. من انتظار دارم که در هر بازی بتوانم برای میلان به میدان بروم. امیدوارم بتوانیم اسکودتو را فتح کنیم. بازیکنان جوان و با کیفیت زیادی داریم و این یک هدف واضح برای ما تلقی می شود."

 

 

1645099

 

 

ژیرو درباره ترک چلسی: "جدایی از چلسی مسئله ای روشن برای من محسوب می‌شد. من لیگ برتر را دوست داشتم اما در مقطعی باید تصمیم مهمی اتخاذ می‌کردم. به توخل گفتم که سه ماه گذشته برای من خیلی سخت بوده است. با این حال من لحظات پر احساسی را در چلسی تجربه کردم؛ برخی از آنها خوب بودند و بعضی دیگر نه اما در عین حال من سه جام در آنجا به دست آوردم."

دیدگاه‌ها