کد خبر : 1782161 | 04 مهر 1400 ساعت 20:54 | 14.6K بازدید | 10 دیدگاه

آرسنال 3 - 1 تاتنهام؛ انتقام چلسی را از اسپرز گرفتند!

آرسنال با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول در دربی لندن با سه گل تاتنهام را مغلوب کرد.

آرسنال 3 - 1 تاتنهام؛ انتقام چلسی را از اسپرز گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که فصل را در شرایط بسیار بدی آغاز کرده و متحمل سه شکست متوالی از جمله باخت در دربی مقابل چلسی شد، در هفته های اخیر کوبنده و درخشان ظاهر شده و امروز نیز با نتیجه 1-3 موفق شد تاتنهام را شکست دهد.

 

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی ارسال زمینی بوکایو ساکا از سمت راست، امیل اسمیت راو به خوبی در مرکز محوطه جایگیری کرده و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند.

 

1647943

 

1647922

 

در دقیقه 15 این بار توماس پارتی در گوشه محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما هوگو لوریس با واکنش خوب خود اجازه این کار را نداد.

 

اما در دقیقه 26 آرسنال با ضدحمله ای سریع به گل رسید. پیر آمریک اوبامیانگ با پاس خود از وسط زمین امیل اسمیت راو را در سمت چپ صاحب فرصت کرد، پاس به بیرون این بازیکن به خود اوبا رسید و او با ضربه ای زمینی موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

1647941

 

توفان توپچی ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 35 باز هم به گل رسید. اشتباه هری کین در زمین آرسنال باعث رقم خوردن یک ضدحمله سریع دیگر شد و این بار بوکایو ساکا با حرکتی تکنیکی و ضربه ای زمینی و فنی در سمت راست محوطه توانست دروازه حریف را باز کند.

 

1647940

 

1647939

 

در اواخر نیمه اول اسپرز با ارسال کرنر از سمت چپ می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما ضربه سر هری کین با اختلاف کمی به بیرون رفت و آرسنال با برتری 0-3 راهی رختکن شد.

 

تاتنهام در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و بعد از گذشت دقایقی و با حرکت هری کین می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه هری کین از گوشه محوطه را رامسدل به خوبی و با پا دفع کرد.

 

1647942

 

در ادامه آرسنال که از برتری خود اطمینان داشت، به خوبی به اداره جریان بازی پرداخته و اجازه خلق فرصت به حریف نمی داد. اما در دقیقه 79 تاتنهام بالاخره به گل رسید. روی ارسال زمینی سرخی رگیلون از سمت چپ، ضربه سون هیونگ مین بعد از برخورد به دست رامسدل وارد دروازه آرسنال شد.

 

در دقیقه 85 کی‌ران تیرنی از سمت چپ برای باز کردن دروازه تاتنهام اقدام کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 92 تاتنهام تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما رامسدل به کمک دیرک دروازه ضربه هری کین را دفع کرد تا در نهایت آرسنال 1-3 تاتنهام را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها