کد خبر : 1782168 | 04 مهر 1400 ساعت 21:36 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

اریک گارسیا:

آنسو فاتی لایق چنین بازگشتی بود

اریک گارسیا، مدافع جوان بارسلونا به تمجید از آنسو فاتی و درخشش این بازیکن برابر لوانته پرداخت.

آنسو فاتی لایق چنین بازگشتی بود

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی سال گذشته و در همان اوایل فصل دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و تا همین امروز از میادین به دور بود. اما آنسو فاتی بازگشت فوق العاده ای برابر لوانته داشته و موفق شد دروازه این تیم را به زیبایی و در دقایق پایانی باز کند. اریک گارسیا مدعی شد آنسو فاتی استعداد بالایی داشته و شایسته چنین بازگشت فوق العاده ای در مسابقه امروز بوده است.

 

اریک گارسیا گفت: "شاید ما می توانستیم کار حریف را زودتر تمام کنیم، اما در مجموع از نتیجه راضی هستیم. هنوز کارهای دیگر زیادی برای انجام دادن وجود دارد و حالا ما خود را برای لیگ قهرمانان آماده می کنیم. هواداران بارسلونا لایق چنین نمایشی بودند و من از کسب این پیروزی رضایت دارم.

 

1647900

 

امتیاز از دست دادن اتلتیکومادرید؟ ما فقط باید به فکر بازی های خودمان باشیم. امروز نمایش فوق العاده ای ارائه داده و از همان آغاز بازی تمرکز داشتیم که این یک عامل مهم است. نتیجه مهمی کسب کردیم و حالا باید باز هم به سمت جلو قدم برداریم.

 

درخشش آنسو فاتی؟ من با آنسو رابطه دوستانه ای دارم و ما چندین سال کنار یکدیگر بازی کرده ایم. آنسو فاتی مصدومیت دشواری داشت و من فکر می کنم لایق چنین بازگشتی بود. او از کیفیت و استعداد بالایی برخوردار است و بازیکن بزرگی محسوب می شود."

دیدگاه‌ها