کد خبر : 1782174 | 04 مهر 1400 ساعت 22:52 | 64.8K بازدید | 16 دیدگاه

آرژانتین-برزیل؛ فینال زودرس جام جهانی فوتسال

یک پای فینال جام جهانی فوتسال لیتوانی از دل یک دوئل کلاسیک بیرون خواهد آمد.

آرژانتین-برزیل؛ فینال زودرس جام جهانی فوتسال

به گزارش ورزش سه، دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 فوتسال امروز برگزار و طی آن دو تیم راه یافته به دیدار نیمه نهایی مشخص شد. با توجه به نتایج به دست آمده در این دو دیدار یک پای فینال جام جهانی فوتسال لیتوانی از دل یک دوئل کلاسیک بیرون خواهد آمد.

 

در اولین بازی این مرحله تیم های آرژانتین و روسیه به مصاف هم رفتند. آرژانتین با کسب پیروزی 6-1 مقابل پاراگوئه راهی یک چهارم نهایی شده بود و مقابل روسیه ای قرار گرفت که برای رسیدن به این مرحله با نتیجه 3-2  از سد ویتنام گذشته بود. مسابقه دو تیم، تقابلی بسیار سخت و نفس گیر از آب در آمد. کوزولینو در این مسابقه از روی ضربه آزاد آرژانتین را پیش انداخت و اما در ادامه شاهد به تساوی کشیده شدن بازی با گل آنتوشکین برای روسیه بودیم.

 

 

 

1647990

 

 

بازی دو تیم در پایان وقت های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. بعد از اینکه آرژانتین اولین پنالتی خود را به گل تبدیل کرد دروازه بان این تیم پنالتی آبراموف را مهار کرد تا کار روسیه سخت شود اما در ادامه شاهد یک رقابت هیجان انگیز بین دو تیم بودیم به طوری که هیچ کدام قصد شکست خوردن نداشتند! سرانجام این مارتن نفس گیر با برتری آرژانتین همراه بود که موفق شد 5-4 بر روسیه غلبه کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

 

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی که امروز برگزار شد، تیم های برزیل و مراکش به مصاف هم رفتند؛ برخلاف بازی آرژانتین – روسیه، این بازی فراز و نشیب بسیار کمی داشت و برزیل موفق شد با تک گل دقایق ابتدایی رودریگو و حفظ آن تا پایان کار، راهی مرحله یک نیمه نهایی شود. بازیکن برزیل این گل را با یک ضربه دیدنی از روی ضربه آزاد به ثمر رساند.

 

به این ترتیب شاهد رویایی تیم های برزیل و آرژانتین در دیدار مرحله نیمه نهایی خواهیم بود؛ تقابلی کلاسیک که از آن باید به عنوان فینالی زودرس یاد کنیم. برزیلی ها در این رویارویی به دنبال جبران شکست شان مقابل آرژانتین در کوپا امریکا که به از دست رفتن قهرمانی شان منجر شد خواهند بود.

دیدگاه‌ها