کد خبر : 1782178 | 04 مهر 1400 ساعت 22:25 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیورکاپ؛ منتخب اروپا در خاک امریکا قهرمان شد

چهارمین دوره مسابقات تنیس لیورکاپ با قهرمانی مقتدرانه تیم اروپا به پایان رسید.

به گزارش "ورزش‌سه"، در سومین و اخرین روز این مسابقات، تیم اروپا که برای قهرمانی تنها به یک پیروزی از چهار دیدار باقیمانده احتیاج داشت، اجازه نداد کار به اما و اگر بکشد و با پیروزی در نخستین دیدار، جشن قهرمانی گرفت!

 

 

1647987

 

 

ستارگان اروپا که با ۴ پیروزی دیشب‌شان برابر ستارگان منتخب جهان، بیشتر راه قهرمانی را پیموده بودند، امروز در نخستین مسابقه که به صورت دوبل برگزار می‌شد، با صلاح‌دید بیورن برگ افسانه‌ای، به زوج زورف/روبلف اعتماد کردند و توانستند با پیروزی ۱-۲ برابر زوج اوپلکا/شاپووالوف، سه امتیاز بازی اول را دشت کرده و در مجموع با نتیجه قاطعانه ۱-۱۴، چهارمین قهرمانی متوالی خود را در این رقابت‌ها دشت کنند.

 

 

1647988

 


مسابقات لیورکاپ که تورنومنتی تازه‌تاسیس است، هرساله در یکی از کشورهای اروپا یا ایالات متحده برگزار می‌شود تا ستارگان منتخب اروپا، به رویارویی با ستارگان منتخب قاره‌های دیگر بپردازند. ایده اصلی برگزاری این مسابقات از سوی راجر فدرر داده شد و با حمایت یک تاجر برزیلی، فدراسیون تنیس استرالیا و گروه مدیریتی تیم‌هشت( مدیران برنامه راجر فدرر) به مرحله اجرا رسید. راد لیور تنیسور بازنشسته استرالیایی که یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ این رشته است، الهام‌بخش این رقابت‌هاست و نام خانوادگی او نیز برروی این مسابقات نهادینه شده است. گفتنی است این رقابت ها سال آینده در شهر لندن برگزار می‌شود و راجر فدرر اسطوره سوییسی تنیس، ابراز امیدواری کرده با گذر از مصدومیت در رقابت های سال اینده شرکت کند.

 


1647989

دیدگاه‌ها