کد خبر : 1782179 | 04 مهر 1400 ساعت 22:34 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: یکی از بهترین روزهای آرسنال بود

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال از نمایش تیمش به خصوص در نیمه اول مقابل تاتنهام رضایت دارد.

آرتتا: یکی از بهترین روزهای آرسنال بود

به گزارش "ورزش سه"، روزهای تلخ ابتدای فصل آرسنال در حال سپری شدن است و آنها بعد از قبول شکست در سه هفته ابتدایی، حالا در هفته های اخیر موفق به کسب پیروزی های متوالی می شوند. توپچی ها امروز در همان نیمه اول سه بار دروازه تاتنهام را باز کرده و موفق شدند 1-3 در دربی لندن به برتری برسند. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال 45 دقیقه نخست را یکی از بهترین تجربیات خود روی نیمکت این باشگاه توصیف کرد.

 

میکل آرتتا گفت: "ما پیش از بازی در مورد سبک بازی مورد نظرمان با بازیکنان صحبت کرده بودیم. بازیکنان ما امروز در زمین حاضر شده و دقیقا همان روش را به شکل فوق العاده ای پیاده کردند. این احتمالا یکی از بهترین نمایش های آرسنال بود که من در 45 دقیقه نخست مشاهده کردم و عملکرد تیم در نیمه اول دیدار امروز فوق العاده بود.

 

1644728

 

ما می توانستیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و برتری آنها را در زمین خودشان کنترل کنیم. بازیکنان تاتنهام به سمت زمین ما هجوم می آوردند و در نیمه دوم کنترل آنها دشوار شده بود.

 

هواداران امروز عملکرد فوق العاده ای داشتند و پیش بردن پروژه بدون حضور آنها در استادیوم غیرممکن است. بدون هواداران هرگز نمی توانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم. بازی امروز یکی از بهترین روزهای بود که من در ورزشگاه امارات تا به حال تجربه کرده ام و فضای استادیوم فوق العاده بود. ما موفق به کسب پیروزی شدیم و ارتباط بسیار خوبی بین تیم و حاضران در ورزشگاه شکل گرفته بود."

دیدگاه‌ها