کد خبر : 1782180 | 04 مهر 1400 ساعت 22:45 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

ساری: متاسفانه این فوتبال است، نه پلی‌استیشن!

مائوریتسیو ساری، سرمربی لاتزیو معتقد است تیمش هنوز پتانسیل بیشتری برای ارائه در ادامه فصل دارد.

ساری: متاسفانه این فوتبال است، نه پلی‌استیشن!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو امشب در دیداری هیجان انگیز دست به کار بزرگی زده و رم را در دربی دلاکاپیتاله با نتیجه 2-3 مغلوب کرد. مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید بیانکوچلستی در پایان این دیدار مدعی شد در برخی دقایق از عملکرد تیمش رضایت داشته و البته رم روی توپ هایی که خطرناک نبوده دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "مشکل اینجاست که این فوتبال واقعی است و یک بازی پلی استیشن نیست. امشب لاتزیو در هفت یا هشت صحنه بسیار خوب بود، اما ما نمی توانیم این شرایط را شبیه سازی کرده و آن را در جاهای دیگر نیز پیاده کنیم. این تیم پتانسیل های خاص خود را دارد که هنوز منتظر ارائه آن هستم.

 

1647992

 

من ناامیدم، زیرا از نظر دفاعی خوب بازی نکردیم و دو بار از توپ های مرده دروازه ما باز شد. اعتراف می کنم که این دیدار از نظر احساسی یکی از هیجان انگیزترین بازی های دوران مربیگری من بود. من انتظار نداشتم که دربی اینقدر باعث افزایش این آدرنالین و در نهایت خوشحالی شما از کسب پیروزی شود.

 

ما دیروز تمریناتی برای ضربات سر بازیکنان رم در دیرک نزدیک داشتیم و این کار آسان نبود، زیرا  دو یا سه کرنر فوق العاده بود و ما در آن شرایط دقایقی دشوار را سپری کردیم.

 

فیلیپه اندرسون باید به این عملکرد ادامه دهد، زیرا آنچه را که یک بازیکن لازم دارد در خود دارد. نگرانی من این است که گاهی او قدرت خود را درک نکرده و ترسو بازی می کند، بنابراین من فقط می توانم امیدوار باشم که اندرسون اعتماد به نفس لازم را به دست آورد."

دیدگاه‌ها