کد خبر : 1782182 | 04 مهر 1400 ساعت 23:49 | 65.3K بازدید | 3 دیدگاه

دومین خبر خوب در یک شب به ستاره بارسلونا

بارسلونا تردیدی در مورد تمدید قرارداد با آنسو فاتی، ستاره جوان و اسپانیایی خود ندارد.

دومین خبر خوب در یک شب به ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دوران طولانی مدت مصدومیت آنسو فاتی، مهاجم جوان و اسپانیایی بارسلونا امروز بالاخره تمام شد و این بازیکن بازگشت فوق العاده‌ای را برابر لوانته تجربه کرد. آنسو فاتی در دقایق پایانی و بعد از 10 ماه دوباره در ترکیب این تیم قرار گرفته و در دقیقه 91 و با یک حرکت دیدنی و ضربه ای دقیق از پشت محوطه موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 

1647900

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی بعد از این دیدار مدعی شد تمدید با آنسو فاتی از اولویت های اصلی مدیران بارسلونا در هفته های پیش رو است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل تمام می شود و بلوگرانا چندی قبل مدعی شد این قرارداد باید به صورت خودکار و تا سال 2024 تمدید شود. به نظر می رسد این ادعا ابتدا باعث دلخوری مدیر برنامه آنسو فاتی و پدر او شده بود، اما این مشکلات بی تردید در هفته های آتی حل شده و قرارداد این ستاره جوان با باشگاه بارسلونا تمدید خواهد شد.

 

اهدای شماره 10 بعد از لیونل مسی به آنسو فاتی نشان می دهد مدیران بارسلونا روی این ستاره تکنیکی در سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند و حتی جوزپ بارتومئو یک سال قبل پیشنهاد هنگفت منچستریونایتد برای فروش این بازیکن را رد کرده بود. بارسلونا همین چند ماه قبل لیونل مسی را از دست داد و هواداران این تیم دیگر حاضر به جدا شدن یک ستاره دیگر در پنجره های بعدی نیستند.

دیدگاه‌ها