کد خبر : 1782183 | 04 مهر 1400 ساعت 22:56 | 34.7K بازدید | 2 دیدگاه

فریاد شادی مهرداد پس از اولین گل(عکس)

ستاره ایرانی العربی نخستین گل فصل خود را مقابل قطر اس. سی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که مثل همیشه مهرداد محمدی را به‌عنوان مهاجم در ترکیب خود داشت، در ورزشگاه اختصاصی باشگاه قطر اس. سی به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت.

 

مهرداد محمدی برخلاف فصل قبل که نمایش خوبی با زدن ۱۰ گل و سه پاس گل در ۲۰ مسابقه لیگ ستارگان قطر داشت، در سه دیدار اخیرشان موفق به انجام این کار نشده بود ولی امشب با انگیزه زیادی پای به بازی گذاشت تا بتواند نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

 

 

1647996

 

 

مهاجم ایرانی العربی در دقیقه ۴۰ مسابقه با قطر اس. سی نفوذ تند و تیزی از سمت راست محوطه جریمه قطر داشت که با خطای عیسی پالنگی، مدافع چپ حریف و ضربه این بازیکن به پای راستش سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

 

مهرداد محمدی که در دو تقابل قبلی با قطر اس. سی گلزنی نکرده بود، پنالتی گرفته شده خود را با فریب دروازه‌بان حریف به سمت راست زد تا گل اول بازی به نام او ثبت شود و العربی برنده به رختکن برود.

 

 

 

1647995

 

 

آرون بوپنزا، مهاجم گابنی جدید العربی در دقیقه ۵۰ با یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل دوم العربی را به ثمر رساند و یاران محمدی موفق شدند در این بازی خارج از خانه به پیروزی ۲ بر صفر مقابل قطر اس. سی دست پیدا کنند.

 

العربی که در فصل جاری نمایش خوبی با مهرداد محمدی داشته و توانسته بود دو پیروزی در سه دیدار قبل داشته باشد، در بازی مقابل قطر اس. سی نیز یک برد دیگر به دست آورد تا ۹ امتیازی شود و پشت سر السد و الدحیل، در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

 

1648018

 

1648017

 

مهرداد محمدی پس از گلزنی با فریاد بلند خوشحالی اولین گل فصل خود را انجام داد

دیدگاه‌ها