کد خبر : 1782190 | 04 مهر 1400 ساعت 23:30 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

یکی جلوی کاپیتان لاتزیو را بگیرد!

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

کاپیتان لاتزیو روی دو فرار عالی و دو پاس بی نقص، سازنده دو گل از سه گل تیمش در دربی رم بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های رم و لاتزیو برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا بودند؛ دیدار دو تیم در چارچوب هفته ششم سری A با برتری سه بر دو لاتزیو به پایان رسید تا این تیم با کسب 11 امتیاز فاصله خود با تیم همشهری را به حداقل برساند.

 

چیرو ایموبیله، ستاره 31 ساله تیم ملی ایتالیا یکی از ستاره های این بازی بود. کاپیتان لاتزیو روی دو فرار عالی و دو پاس بی نقص، سازنده دو گل از سه گل تیمش در دربی رم بود.

 

 

 

1648011

 

 

ساویچ خیلی زود لاتزیو را پیش انداخت و تا رم به خودش بیاید، گل دوم را هم خورد تا آبی های پایتخت در مسیر کسب یک پیروزی شیرین قرار بگیرند. این پایان کار نبود و جذابیت دربی تا پایان ادامه داشت. با گل دقیقه 41 رم، بازی با نتیجه 2-1 در نیمه اول به پایان رسید. شاگردان ساری اما دست بردار نبودند و قبل از اینکه رم گل دوم را بزند، گل سوم را هم به ثمر رساندند تا با نتیجه 3-2 بر رقیب دیرینه خود غلبه کنند.

 

 

1648012

 

1648014

 

 

 

گل های دوم و سوم لاتزیو روی دو حرکت بی نظیر از چیرو ایموبیله به ثمر رسید؛ ملی پوش ایتالیایی لاتزیو که با بازوبند کاپیتانی این تیم وارد زمین شده بود، ابتدا در دقیقه 19 پس از دریافت توپ در نیمه زمین خودی، مسیری چند ده متری را پیموده و در نزدیکی های محوطه جریمه با یک پاس عرضی دقیق، پدرو را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ مهاجم اسپانیایی لاتزیو به خوبی قدر پاس کاپیتان را دانست و با یک بغل پای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 

1648013

 

 

در دقیقه 63 بازی، ایموبیله یک بار دیگر در میانه های میدان صاحب توپ شد و با فراری عالی خود را به داخل محوطه جریمه رم رساند. او پس از اینکه کاپیتان و دروازه بان رم را با یک حرکت در عرض زیبا از پیش رو برداشت، توپ را به اندرسون رساند تا این بازیکن در شرایطی ایده آل گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دیدگاه‌ها