کد خبر : 1782191 | 04 مهر 1400 ساعت 23:50 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

آ. ا. ک با ۳ بازیکن ایرانی شکست خورد

انصاری‌فرد علیه شروع توفانی محمدی!(عکس)

سه ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آ تن در جریان باخت این تیم مقابل پائوک به میدان رفتند.

انصاری‌فرد علیه شروع توفانی محمدی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که مثل سه دیدار گذشته احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب و کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید و همچنین میلاد محمدی را برای نخستین بار در فهرست داشت، از ساعت ۲۱ امشب در تومبا استادیوم مقابل تیم رده ششمی پائوک قرار گرفت.

 

پائوک که ازجمله مدعیان قهرمانی در سوپر لیگ یونان به حساب می‌آید، در سه دیدار اخیرش یک شکست و دو پیروزی داشت که امشب هم توانست در بازی خانگی مقابل آ. ا. ک آتن که از سه بازیکن ایرانی بهره می‌برد، به برتری دست پیدا کند.

 

آ. ا. ک آتن در شبی که یک بازیکن ایرانی را از ابتدا و دو ملی‌پوش ایرانی دیگر را به‌عنوان یار جانشین در اختیار داشت، نتوانست به روند شکست‌ناپذیری خود در این فصل ادامه دهد و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

 

 

1648015
گل میلاد محمدی با پای راست و غیر تخصصی در شرایطی سالم به ثمر رسید، اما بخاطر اینکه کریم انصاری‌فرد در موقعیت آفساید بود، گل او مردود اعلام شد

 

 

احسان حاج‌صفی در چهارمین حضور ثابت و پیاپی خود در ترکیب آ. ا. ک آتن تا دقیقه ۷۵ بازی مقابل پائوک در زمین بود و پس از آن جای خود را به میلاد محمدی داد تا این بازیکن نخستین بازی خود در سوپر لیگ یونان را انجام بدهد.

 

میلاد محمدی لحظاتی پس از حضور در زمین نزدیک بود یک شروع عالی با آ. ا. ک آتن داشته باشد و موفق شد در دقیقه ۸۳ دروازه پائوک را باز کند، اما گل این ملی‌پوش ایرانی پس از بازبینی ویدئویی آفساید اعلام شد.

 

کریم انصاری‌فرد، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان شکست دو بر صفر تیمش مقابل پائوک از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد که نتوانست آمار یک گل زده خود در این فصل را بهبود ببخشد و یک کارت زرد هم پنج دقیقه بعد از ورود به بازی گرفت.

دیدگاه‌ها