کد خبر : 1782210 | 05 مهر 1400 ساعت 09:48 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش صالح‌ حمیدزیچ به شایعه جذب مدافع چلسی

حسن صالح ‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از شایعات مربوط به مذاکره این باشگاه با آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، ابراز ناراحتی کرد.

واکنش صالح‌ حمیدزیچ به شایعه جذب مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بازیکن آلمانی چلسی در پایان فصل جاری با این باشگاه به اتمام می‌رسد و گفته می‌شود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. یولیان ناگلزمان نیز در کنفرانس خبری این هفته خود با تمجید از عملکرد رودیگر باعث شد که شایعات پیرامون علاقه بایرن او بیش از پیش جدی شود.

صالح حمیدزیچ تاکید دارد که بایرن گزینه‌های خوبی در پست دفاع میانی دارد و نیازی به تقویت در این پست نیست. او به دی ای زد ان گفت:« درست نیست درباره بازیکنانی حرف بزنیم که با سایر باشگاه‌ها قرارداد دارند. یولیان در کنفرانس خبری درباره او صحبت کرده اما او مربی است و بازیکنان زیادی را می‌بیند، بنابراین چرا نباید درباره یکی از بازیکنان تیم ملی و نقاط قوتش صحبت کند؟»

 

1646795

 

مدیر ورزشی بایرن در ادامه اضافه کرد:« ما در پست دفاع میانی بازیکنان بسیار خوبی داریم. به خوبی خودمان را تقویت کرده‌ایم و بازیکنان تراز اولی چون دایو اوپامکانو، لوکاس هرناندز و تانگوی نیانزو را جذب کردیم. بنجامین پاوارد هم می‌تواند در این پست به میدان برود. ما واقعا خیلی خوب آماده رقابت هستیم.»

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها از علاقه باشگاه بایرن مونیخ به جذب مدافع 28 ساله به عنوان بازیکن آزاد خبر داده بودند. گفته می‌شد که مذاکراتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز صورت گرفته و احتمال دارد که آنها در ماه ژانویه پیش قراردادی را با رودیگر به امضا برسانند تا در پایان فصل او را به خدمت بگیرند. هرچند تنها نام بایرن مونیخ در این شایعات به گوش نمی‌رسد و باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز جز علاقمندان رودیگر به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها