کد خبر : 1782236 | 05 مهر 1400 ساعت 11:58 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

شورش مورینیو به نفع فوتبال‌نویسان رمی (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست دیشب تیمش در دیدار برابر لاتزیو کنفرانس خبری را ترک کرد.

شورش مورینیو به نفع فوتبال‌نویسان رمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی رم پس از شکست در دیدار شب گذشته برابر لاتزیو بار دیگر با حرکاتش تمامی توجهات را به خود جلب کرد. او در ابتدا بازیکنانش را در میانه میدان جمع کرده و  اشتباهات‌شان را به آنها گوشزد کرد. سپس با تیمش به سمت هواداران رم در ورزشگاه رفت تا به آنها ادای احترام کند.


او در مصاحبه زنده تلویزیونی انتقادی را از تصمیمات بحث برانگیز داوری درباره خطای پنالتی روی زانیولو و دیگر صحنه‌ها انجام داد و در حالی که متوجه شادی مارکو پارولو، بازیکن سابق لاتزیو و ستون‌نویس دی ای زد ان، شده بود با طعنه به او بابت کسب این پیروزی تبریک گفت.


اما این پایان ماجرا نبود. او برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران وارد کنفرانس خبری شد اما شرایط طور دیگری پیش رفت. مقامات برگزارکننده این کنفرانس اعلام کردند که باشگاه لاتزیو سیاست جدیدی را برای برگزاری کنفرانس خبری در پیش گرفته و سرمربی پرتغالی باید با اسکای صحبت کند تا دیگر خبرنگاران این صحبت‌ها را دنبال کرده و سپس سوالات خود را به مدیر رسانه‌ای تحویل دهند. 


اینجا بود که شرایط پیچیده شد چرا که سرمربی پرتغالی علاقه‌ای به انجام این کار نشد و در حالی که پیش از آن روی صندلی مخصوص خود در اتاق کنفرانس نشسته و قصد داشت از بطری آب معدنی جلوی خود بنوشد، این اتاق را ترک کرد. او سپس بار دیگر به محل برگزاری کنفرانس خبری برگشت و چند دقیقه باز هم از آنجا خارج شد. 

 

1648069


مورینیو در این باره گفت:« بیایید کنفرانس خبری را بیرون از اینجا برگزار کنیم تا همه بتوانند حضور داشته باشند. آنها هم حقی دارند.»


مقامات برگزارکننده به او تاکید کردند که این شیوه مدنظر لاتزیوست و سرمربی سابق چلسی پاسخ داد:« این سبک منتخب لاتزیو برای سرمربی تیم خود است. من سرمربی رم هستم. من می‌خواهم با رسانه‌ها حرف بزنم و شما اجازه این کار را به من نمی‌دهید. شما باید به کار آنها احترام بگذارید، آنها هم خبرنگار هستند. آنها باید حق مطرح کردن سوال از من را داشت باشند.»


مسئول برگزارکننده کنفرانس خبری سعی کرد تنش را کاهش دهد اما موفق نبود. او گفت:« من متاسفم اما کنفرانس به این شکل برگزار می‌شود.»


و اینجا بود که سرمربی پرتغالی بسیار عصبانی شد، اتاق را ترک کرده و در را پشت سرش محکم به هم کوبید.

دیدگاه‌ها