کد خبر : 1782242 | 05 مهر 1400 ساعت 12:25 | 20.6K بازدید | 12 دیدگاه

رسانه کره ای: ستاره بوردو، امید گلزنی به ایران

یک وب سایت کره ای با اشاره به بازگشت مهاجم تیم ملی این کشور و باشگاه بوردو فرانسه به روند گلزنی، ابراز امیدواری کرد او دروازه ایران را نیز باز کند.

رسانه کره ای: ستاره بوردو، امید گلزنی به ایران

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی، صبح امروز فهرست 27 بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر سوریه و ایران اعلام کرد. نکته ای که باعث تعجب رسانه های کره ای و هواداران این تیم شد، دعوت از تنها 2 مهاجم به اردوی چشم بادامی ها بود. اتفاقی که در دو بازی ابتدایی کره جنوبی نیز رخ داده بود.

 

شاگردان بنتو در دو بازی نخست برابر عراق و لبنان تنها یک بار موفق به گلزنی شدند. کیفیت پایین هوانگ یوی جو و چو گیو سئونگ تنها مهاجمان تخصصی حاضر در فهرست کره جنوبی باعث شده بود که هواداران تیم ملی این کشور منتظر دعوت از مهاجمین جدید و بیشتری برای دو دیدار آتی باشند اما این اتفاق رخ نداد. حالا یک وب سایت کره ای در مطلبی به این موضوع اشاره و ابراز امیدواری کرده است که مهاجم بوردو و بازیکن ثابت تیم بنتو بتواند دروازه ایران را باز کند.

 

وب سایت فوتبالیست کره جنوبی در مطلبی با تیتر "هوانگ یوی جو می تواند روزه گلزنی در تیم ملی را بشکند"، نوشت: در دو ماه اخیر تنها هوانگ یوی جو و چو گیو سئونگ به عنوان مهاجم تخصصی به تیم ملی دعوت شده اند که هر دو در دیدار برابر عراق و لبنان ناامید کننده ظاهر شده اند. هوانگ یوی جو بازیکن تیم بوردو که تنها دو روز پیش از بازی با عراق وارد سئول شد، در این دیدار ظاهر سنگین و تنبلی از خود نشان داد و در دیدار دوم برابر لبنان به دلیل شرایط نامناسبی که داشت، روی نیمکت قرار گرفت و از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد اما نتوانست گلی را به ثمر برساند.

 

1648081

 

با احتساب دیدار لبنان، او در سه دیدار متوالی تیم ملی موفق به گلزنی نشده است. پس از جام جهانی 2018 و از زمان انتخاب پائولو بنتو به عنوان سرمربی تیم ملی، او در 27 بازی موفق شده است 13 گل برای تیم ملی کره جنوبی به ثمر برساند اما ناآمادگی او منجر به کاهش توانایی گلزنی او شده است. این در حالی است که تیم ملی کره جنوبی در 3 بازی آخر خود برابر لبنان (آخرین بازی مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی) و دیدار دوباره با لبنان و همچنین عراق در مرحله فعلی مقدماتی جام جهانی تنها 3 گل به ثمر رسانده که یک مورد آن گل بخودی و یک مورد نیز پنالتی بوده است.

 

در این سه بازی علاوه بر هوانگ یوی جو، عملکرد خط حمله تیم ملی نیز ضعیف بوده است. او به عنوان مهاجم ثابت بوردو در فصل گذشته 36 بار در لوشامپیونه به میدان رفت و 12 گل به ثمر رساند اما در سه بازی نخست از فصل جدید لیگ فرانسه موفق به گلزنی نشده بود. این عدم گلزنی ها باعث شده بود تا هواداران تیم ملی انتظار داشته باشند یک جایگزین و یا یک مهاجم دیگر به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد.

 

1648083

 

با این حال، هوانگ یوی جو اخیرا روزه گلزنی خود را در بوردو شکست و مانند فصل گذشته ظاهر شد. او در جریان پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سنت آتین دو بار موفق به گلزنی شد و مقابل مون پلیه که با تساوی 3 – 3 به پایان رسید، یک گل وارد دروازه حریف کرد. او پاس تک گل تیمش برابر رن را نیز به ادسون مکسر داد تا در 3 بازی آخر بوردو به روند خوب گذشته اش بازگردد. حالا بنتو امیدوار است تا او بتواند دوباره به عنوان یک گلزن در تیم ملی ظاهر شده و برابر سوریه و ایران گل بزند.

 

بنتو حتی پس از اینکه در ماه سپتامبر و دو دیدار برابر عراق و لبنان با ضعف گلزنی مواجه شد، تغییرات خاصی را در فهرست اخیر تیمش در نظر نگرفته است. او همچنان با چو گیو سئونگ و هوانگ یوی جو ادامه می دهد. ضمن اینکه لی دونگ جون به جای نام تائه هی که مصدوم شد، به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

دیدگاه‌ها