کد خبر : 1782247 | 05 مهر 1400 ساعت 12:39 | 7.6K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت زلاتان در دیدار برابر اتلتیکو مادرید

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، نمی‌تواند این تیم را در دیدار این هفته لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید همراهی کند.

غیبت زلاتان در دیدار برابر اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیولی در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید این هفته به مصاف اتلتیکو مادرید بروند. آنها در اولین دیدار خود در این مسابقات برابر لیورپول با نتیجه 2-3 شکست خوردند.

حالا نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که ابراهیموویچ نمی‌تواند در زمان مناسب برای حضور در این بازی ریکاوری کند و در نتیجه در این بازی نیز مانند بازی قبلی این تیم در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود.

این بازیکن سوئدی این فصل تنها 30 دقیقه در برابر لاتزیو به زمین رفته و موفق شده یک گل نیز به ثمر برساند. او پس از مصدومیت از ناحیه زانو به میادین برگشته بود اما در این دیدار دچار مصدومیت جدیدی شد که حالا فرصت حضور در میدان را از او گرفته است.

 

1595369

 

این بازیکن 39 ساله حالا باید مصدومیتی که از ناحیه رباط برایش ایجاد شده را درمان کند و حضورش در دیدار فردای میلان برابر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو بسیار بعید به نظر می‌رسد. او همچنان جدای از سایر اعضای تیم به صورت انفرادی تمرین کرده و انتظار می‌رود پس از وقفه دیدارهای ملی بار دیگر به ترکیب تیم اضافه شود.

ابراهیموویچ تا پایان فصل جاری با باشگاه میلان قرارداد دارد. او که در ژانویه 2020 بار دیگر به این تیم برگشته بود در 38 بازی که برای روسونری انجام داده 26 بار دروازه حریفان را باز کرده است. او چند روز قبل در مصاحبه با اسپورت ویک مدعی شده بود که بدنش در حال پیر شدن است و باید بیش از پیش به نیازهایش توجه کند، به همین دلیل نمی‌تواند مانند قبل حتی وقتی درد دارد در میدان حاضر شود.

دیدگاه‌ها