کد خبر : 1782250 | 05 مهر 1400 ساعت 12:59 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

شرق الاوسط ادعا کرد:

عمر السومه در حوالی خط پایان!

عمر السومة ستاره سوری الاهلی که در ماه های اخیر عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته، با افتی چشمگیر در سایت ترانسفر مارکت مواجه شده است.

عمر السومه در حوالی خط پایان!

به گزارش "ورزش سه"، ارزش بازار عمر السومة بازیکن سوری الاهلی پس از 8 میلیون یورو در ژانویه 2020 به 5 میلیون یورو کاهش یافت. به دلیل سطح پایین این بازیکن و گل های کمتری که او نسبت به فصل های گذشته به ثمر رسانده، با افت چشمگیر 3 میلیون یورویی مواجه شده است.

 

السومة در این فصل 3 بار در ترکیب الاهلی به میدان رفته و هنوز موفق به گلزنی نشده است و او در فصل گذشته تنها 12 گل وارد دروازه رقبا کرده است. آخرین گلی که او به ثمر رساند به هفته بیست و هفتم فصل گذشته و دیدار مقابل القادسیه برمیگردد. در دیداری که با برتری 1-0 الاهلی به پایان رسید، او تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

الاهلی باید در دیداری از هفته هفتم لیگ حرفه ای عربستان، روز جمعه به مصاف الاتحاد می رود و پس از این دیدار، به دلیل آغاز دور سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی، لیگ عربستان تعطیل خواهد شد و پس از آن در تاریخ 24 مهر، او در استادیوم الجوهرة المشعة به مصاف الاتفاق خواهد رفت.

 

1596476

 

عملکرد ضعیف السومة با روند ضعیف الاهلی نیز همراه شده است. این تیم هفته گذشته به نتایج ضعیف خود ادامه داد و در دیدار برابر الفیحا با 2 گل تن به شکست داد. آنها 5 هفته ابتدایی را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشته اند و هنوز در فصل جدید، طعم پیروزی را نچشیده اند!

 

الاهلی در این فصل و در 6 هفته گذشته تنها 6 گل به ثمر رسانده و عمر السومة که 3 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، در 3 مسابقه ای هم که به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده است. آخرین پیروزی الاهلی در لیگ حرفه ای عربستان به 14 می 2021 (14 اردیبهشت) بازمیگردد پس از اینکه آنها با تک گل عمر السومة از روی نقطه پنالتی، القادسیه را شکست دادند. 3 بازی از فصل گذشته و 6 دیدار در فصل جدید باعث شده است تا الاهلی با رکورد 9 دیدار متوالی بدون پیروزی، آمار فاجعه باری را به جای بگذارد.

 

مدیران الاهلی که پائولینیو بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل را به خدمت گرفتند، امید زیادی به بهبود وضعیت داشتند اما با درخواست این بازیکن، قرارداد او فسخ شد. چندی پیش رسانه های برزیلی عکسی از پائولینیو را در حال ماهیگیری منتشر کردند و او هنوز به درستی درباره علت جدایی از الاهلی سخنی به زبان نیاورده است. گفته می شود او قرار است به فوتبالش در کورینتیانس ادامه دهد.

دیدگاه‌ها