کد خبر : 1782256 | 05 مهر 1400 ساعت 17:35 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

موج خوشبینی میان هواداران

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود

بارسلونا روز گذشته برابر لوانته روز خوبی را پشت سر گذاشت و برد بی حرف و حدیثی را به دست آورد.

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بالاخره توانست در هفتمین بازی رسمی فصل خود نمایشی امیدوارکننده را ارائه داده و بر لوانته با سه گل پیروز شود. هواداران حاضر در نوکمپ بازی دلپذیری را از تیم محبوب شان شاهد بودند و آمارها هم نشان می دهند که این بهترین بازی فصل آبی اناری ها بود.

 

 

1647890

 

 

در روزی که رونالد کومان به دلیل محرومیت روی نیمکت نبود و آلفرد شرودر جای او را پر کرده بود، بارسلونا تسلط کاملی بر حریف خود داشت. بارسا در مجموع 12 شوت به دروازه داشت و سه گل به ثمر رساند. یگ گل از ممفیس دیپای در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی، یک گل از لوک دی یانگ در دقیقه 14 و یک گل هم در دقیقه 91 توسط آنسو فاتی که بازگشتش را به بهترین شکل جشن گرفت.

در میانه میدان، بارسا با سرخیو بوسکتس، گاوی 17 ساله و نیکو گونزالس 19 ساله روی بازی احاطه کامل داشت و 91.2 درصد پاس های بازیکنان نیز صحیح بود.

 

 

1647892

 

 

آبی اناری ها 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند و 683 پاس نیز به یکدیگر دادند.  تراشتگن گلر بارسا تنها دو بار مجبور به واکنش شد و روز راحتی را پشت سر گذاشت. بارسا در 60 درصد دوئل ها در همه نقاط زمین برنده بود و 69 بار نیز اقدام به توپ‌گیری کردند.

بازی بعدی بارسا در لیسبون و برابر بنفیکاست. تیم صدرنشین لیگ پرتغال که می تواند رقیبی قدر برای بلوگرانا باشد. بارسا بازی اول را در نوکمپ به بایرن باخته و برای امیدوار ماندن به صعود باید بنفیکا را شکست دهد. بارسا شنبه بعد نیز در زمین اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها