کد خبر : 1782257 | 05 مهر 1400 ساعت 15:00 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

ممنون از آنچلوتی ولی به میلان فکر می‌کنم، نه رئال

براهیم دیاز تمام تمرکز خود را روی میلان گذاشته و فعلا به بازگشت به رئال فکر نمی کند.

ممنون از آنچلوتی ولی به میلان فکر می‌کنم، نه رئال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های درخشان این فصل میلان براهیم دیاز است. بازیکنی که دو ساله و قرضی از رئال برای باشگاه ایتالیایی بازی می کند و فراتر از تصورات نیز کار کرده است. 5 گل و یک پاس گل در همین شروع فصل را خوشبین‌ترین هوادار میلان هم از براهیم انتظار نداشت. حسرت میلانی ها در اینجاست که براهیم بازیکن رئال است و در قرارداد او بند خرید نیز گنجانده نشده است.

 

 

1648100

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال اخیرا در یک مصاحبه گفت که عملمکرد براهیم را به دقت زیر نظر دارند و بسیار از او راضی هستند. او گفت که براهیم می تواند برای رئال بازیکن بسیار مهمی باشد.

براهیم که پیش فصل به رئال برگشته بود و زیر نظر کارلتو نیز تمرینات را پشت سر گذاشت، در مورد تمجید این مربی ایتالیایی به آاس گفت:« آنچلوتی یک مرد بزرگ و یک مربی فوق العاده است و نیاز به تعریف من ندارد. از او بسیار ممنون هستم ولی الان تمام تمرکزم روی میلان است و می خواهم اینجا موفق شوم. به میلان برگشتم چون باشگاه بزرگی است و فصل گذشته روزهای خوبی در این تیم داشتم. مورد علاقه باشگاه و هواداران قرار دارم و اینجا بسیار بسیار خوشحالم.»

 

 

1647497

 


رویای بازگشت به رئال:« واقعیت این است که به رئال فکر نمی کنم. من در زمان حال زندگی می کنم و الان نگاهی به آینده ندارم. تمام تمرکزم روی میلان است و می خواهم با گلزنی، با پاس گل و تلاش زیاد، به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم.»

 

دیدگاه‌ها