کد خبر : 1782262 | 05 مهر 1400 ساعت 13:55 | 33.2K بازدید | 12 دیدگاه

جنون و عصبانیت آنی

مربی ایتالیایی داور را زد و استعفا داد! (عکس)

جووانی آلوسی، سرمربی کارپینیانو، پس از درگیری با داور بازی مشتی به صورت او زد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در فوتبال ایتالیا اتفاقی افتاد که فیلم آن خیلی زود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد؛ اتفاقی که نه تنها در زمین فوتبال بلکه در زندگی عادی هم کسی از رخ دادن آن استقبال نمی کند؛ این اتفاق، نتیجه یک جنون و عصبانیت آنی بود.

 

در جریان بازی روز گذشته دو تیم کارپینیانو و اولجه کاستلو از گروه آ دسته اول فوتبال ایتالیا درگیری بین سرمربی تیم مهمان و داور بازی پیش آمد. این بازی که در ورزشگاه پراتزارو در حال برگزاری بود، در نیمه دوم با صحنه‌های عجیبی همراه شد.

آندره‌آ فلیس، داوری تورینی که قضاوت این بازی را برعهده داشت تصمیم گرفت که پس از اعتراضات شدید سرمربی تیم کارپینیانو ، او را از روی نیمکت اخراج کند اما آلوسی این تصمیم را نپذیرفت  و پس از نماش کارت قرمز مقابل دیدگانش در درگیری که با داور مسابقه داشت مشتی به صورت او زد.

 

مشت آلوسی به صورت فلیس به قدری محکم بود که او را چند قدمی به عقب راند. داور بازی که از شدت ضربه چند ثانیه ای منگ بود، بلافاصله پس از اینکه به شرایط مسلط شد در سوت خود دمیده و بازی را به حالت تعلیق در آورد. با وجود اصرار حاضرین فلیس حاضر به برگزاری ادامه بازی نشد. این اتفاق در حالی رخ  داد که اولجه کاستلو با 2 گل از حریف خود پیش افتاده بود.

 

1648109

 

1648108

 

1648107

 

1648105

 

 

 

به دنبال این حرکت عجیب کارپینیانو بلافاصله با شکست 3-0 در این دیدار جریمه شد و محرومیتی طولانی مدت نیز در انتظار جیووانی آلوسی به دلیل حمله فیزیکی به داور خواهد بود؛ مربی که بعد از کتک زدن داور توسط اعضای تیمش سریعا از محل دور شد اما صحنه به واضح ترین شکل ممکن ثبت شده بود و هیچ راه فراری از محرومیت سنگین برای او وجود ندارد.

 

1648106

 

آلوسی در مورد این حرکت خود گفت: "من قصد توجیه کارم را ندارم. این حرکت ربطی به درک من از فوتبال و ارزش های آن ندارد. فوتبال قبل از هر چیز یک سرگرمی است و نباید تنش هایی مثل این را در آن شاهد باشیم. من شخصا از انجام این حرکت شرمسارم. در وهله اول می خواهم از داور عذرخواهی کنم. با او پس از مسابقه هم صحبت کردم. از حریف هم به خاطر خراب کردن یک مسابقه فوتبال معذرت می خواهم. این حرکات خشونت آمیز نباید در فوتبال انجام شود. نباید چنین حرکاتی از سوی جوانان تکرار شود؛ متاسفانه یک ثانیه تاریک را داشتیم که همه چیز را خراب کرد. در آن لحظه تصمیم داور به نظرم مسخره آمد و به اشتباه تفسیری را کردم که نتیجه آن حرکتی زشت بود."

دیدگاه‌ها