کد خبر : 1782267 | 05 مهر 1400 ساعت 14:34 | 10.4K بازدید | 6 دیدگاه

همه فجرسپاسی را دوست دارند؛

معدنچی: زشت است که فارس یک زمین ندارد

مربی تیم فجرسپاسی نداشتن زمین مناسب را اتفاقی زشت برای فوتبال فارس دانست.

معدنچی: زشت است که فارس یک زمین ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فجرسپاسی پس از سال ها انتظار بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. مهرزاد معدنچی، ستاره سابق این تیم که این روزها در کسوت مربی در کنار شیرازی ها حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط فجر گفت: شاکر خدا هستیم که باز تیم فجرسپاسی را در لیگ برتر می بینیم. می دانیم که کار سختی داریم اما امیدواریم که فجر بتواند جزو پدیده های لیگ برتر باشد. تمام تلاش خودمان را می کنیم که امسال یک تیم خوب داشته باشیم.

 

وی افزود: با برنامه ریزی که سرمربی و مدیریت داشتند تمرینات خودمان را از یک ماه پیش و زودتر از خیلی از تیم های دیگر شروع کردیم. سال های خیلی زیادی از لیگ برتر دور بودیم و کار سختی در پیش رو داریم. خدا را شکر بازیکنان خوب و باکیفیتی جذب کردیم که شاید اسم و رسم دار نباشند اما جوان و باانگیزه هستند و می توانند پدیده لیگ باشند.

مربی فجر در مورد اینکه انتظارات همیشه از فجر بالاست گفت: مطمئنا واقعیت این است که همه فوتبال دوستان فجر را دوست دارند. اگر یادتان باشد آقای پیروانی برای این تیم خیلی زحمت کشیدند. من اگر بخواهم اسم بیاورم خیلی طولانی می شود ولی خیلی ها برای فجر زحمت کشیدند. فجر تیم قابل احترامی است و این خیلی مهم است که برنامه ریزی و هدف مان ماندن در لیگ برتر باشد. بازیکنان ما می توانند ستاره لیگ هم باشند. ما در لیگ یک خیلی خوب بودیم و صد در صد امیدوار هستیم. ساعت ها کار می کنیم و تلاش مان این است که تیم را در لیگ نگه داشته و برای سال های آتی برنامه ریزی کنیم.

 

معدنچی در پاسخ به این سوال که مشکلات زمین فجر به کجا انجامید گفت: من از مسئولان شیراز خواهش می کنم که نگاه ویژه ای به فجر داشته باشند. این تیم می تواند همیشه در لیگ برتر نماینده داشته باشد. خواهش می کنم که پای کار بیایند. زشت است که فارس یک زمین فوتبال نداشته باشد. پارسال دیدم که آقای کلانتری ساعت ها پیگیر می شد که غلتک بیاورند و زمین را صاف کنند اما سرمربی وظیفه اش این نیست. سرمربی باید تمرکزش روی تیم باشد. ایشان دغدغه شان نباشد این باشد ولی بود. فراهم کردن زمین به بودن فجر در لیگ کمک می کند. اگر دقت کرده باشید ما فصل گذشته اکثر امتیازات مان را بیرون از خانه کسب کردیم چون در خانه مشکل داشتیم.

 

او که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد در مورد شرایط تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 2022 تاکید کرد: نسل بسیار خوبی در تیم ملی داریم. بازیکنان از نظر میانگین سنی و هماهنگی شرایط خوبی دارند. نمی شود گفت که کار راحتی داریم و بازیکنان باکیفیتی داریم که چند سال است در فوتبال اروپا بازی می کنند. امیدوارم که تیم ملی بتواند راهش را هموار کرده و خیلی زود به جام جهانی صعود کند.

دیدگاه‌ها