کد خبر : 1782268 | 05 مهر 1400 ساعت 14:38 | 83.1K بازدید | 18 دیدگاه

کریس عاشق هشت‌پاست

تنفر منچستری‌ها از منوی غذایی عجیب رونالدو

بازیکنان منچستر از تغییرات ایجاد شده در منوی غذایی باشگاه که با توصیه رونالدو بوده، ناراضی هستند.

تنفر منچستری‌ها از منوی غذایی عجیب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد موجی از خوشحالی را به هواداران این تیم تزریق کرد و او خیلی زود هم توانسته تاثیرگذاری اش را نشان دهد. رونالدو 4 گل برای یونایتد زده و بسیاری معتقدند با فوق ستاره پرتغالی، شیاطین سرخ مدعی قهرمانی در تمام جام ها خواهند بود.

 

 

1648118

 

 

با این حال رونالدو که بسیار به رژیم غذایی و فیزیک بدنی خود اهمیت می دهد، در همین بدو ورود از آشپز باشگاه درخواست کرده تا تغییراتی در منوی غذایی ایجاد کند و اکنون یکی از غذاهایی که در باشگاه سرو می شود، "باکالو" است. یک غذای سنتی پرتغالی، حاوی تخم مرغ، ماهی کاد و نیز هشت پا. 

رونالدوبه خصوص علاقه فراوانی به هشت پا دارد اما طبق ادعای نشریه اتلتیک، به جز او هیچ بازیکنی از یونایتد به سمت این غذا هم نمی رود و جملگی از آن متنفر هستند. هم تیمی های رونالدو از تغییرات ایجاد شده در منوی غذایی ناراضی اند و اخیرا لی گرانت دروازه بان سوم منچستریونایتد نیز فاش کرده بو.د که در حضور رونالدو، جرات ندارند سمت شیرینی جات بروند.

 

 

1648117

 

 

گرانت گفته بود:«روز جمعه که غذا خوردن تیم تمام شد، چندین دسر در منو شامل پای سیب، کلوچه هایی خامه ای و غیره روی میز غذاخوری وجود داشت، اما هیچ کس جرات نکرد که به سراغ آنها برود.

یکی از همبازیانم از من پرسید در بشقاب کریستیانو چه چیزهایی وجود دارد؟ این سالم ترین غذایی بود که می توانید تصور کنید. او چندین چیز مختلف در بشقاب خود داشت که شامل کینوا، آووکادو و چند تخم مرغ آب پز بود. همین رژیم دلیل اصلی فرم فوق العاده رونالدو است.»

دیدگاه‌ها