کد خبر : 1782273 | 05 مهر 1400 ساعت 15:14 | 214.8K بازدید | 61 دیدگاه

پایان دوستی با نیمار

حسادت امباپه؛ او چشم دیدن مسی را ندارد!

اکیپ در گزارشی ویژه از اختلاف نظر و تنش در رختکن پی اس جی خبر داد و ادعا کرد که کیلیان امباپه تنهاتر از همیشه شده است.

حسادت امباپه؛ او چشم دیدن مسی را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز مانده به بازی حساس پی اس جی برابر سیتی در هفته دوم لیگ قهرمانان، فضای حاکم بر تیم پاریسی تحت تاثیر اختلافات علنی کیلیان امباپه و نیمار قرار گرفته است. حتی بازگشت لیونل مسی به تمرینات نیز نتوانسته اخبار را به سمت دیگری سوق دهد.

 

 

1647862

 

 

در جریان بازی شنبه شب پی اس جی برابر مون پولیه و پس از ثبت گل دوم پاریسی ها توسط یولیان دراکسلر که با پاس نیمار همراه بود، دوربین ها روی کیلیان امباپه زوم کردند. ستاره فرانسوی که لحظاتی از تعویضش می گذشت، به جای خوشحالی از این گلایه داشت که نیمار زمانی که او در زمین بود، چنین پاس هایی نمی داد تا مشخص شود بین امباپه و نیمار دیگر صمیمیت گذشته وجود ندارد.

 

 

1647633

 

 

سال 2017 که نیمار و امباپه همزمان به پی اس جی پیوستند، زوج تهاجمی خطرناکی را تشکیل دادند که هم در زمین و هم بیرون زمین ارتباط خوبی بین شان حاکم بود. صمیمیتی که باعث شد ادینسون کاوانی سال 2018 به جدایی از پی اس جی هم فکر کند. هر دو دوستی صمیمانه ای داشتند و جدانشدنی به نظر می رسیدند ولی حالا همه چیز متفاوت است.

نشریه اکیپ امروز گزارشی ویژه در این زمینه منتشر کرد و مدعی شد که این دوستی را باید پایان یافته تلقی کرد. تا به اینجای فصل نه نیمار به امباپه پاس گل داده و نه برعکس و جالب تر اینکه روی گل های هیچکدام نیز دیگری نقش غیرمستقیم هم نداشته است!

 

 

1646834

 

 

این فاصله بین امباپه و نیمار را می توان به اسپانیایی شدن پی اس جی هم مرتبط دانست. به خصوص پس از پیوستن لیونل مسی به پی اس جی که بر تعداد اسپانیایی زبان های تیم افزود، و ارتباط صمیمانه نیمار و فوق ستاره آرژانتینی باعث شده تا امباپه تنها و تنها تر شود. 

جالب اینکه ستاره فرانسوی  خودتقریبا به اسپانیایی مسلط است و طبق ادعای اکیپ، برای خیلی از بازیکنان پی اس جی عجیب است که امباپه هنوز نتوانسته خود را با کلونی اسپانیایی ها در رختکن وفق دهد. به نظر او از شرایط ایجاد شده در رختکن ناراضی است و این را می توان از مصاحبه های سال گذشته اش متوجه شد، زمانی که امباپه تاکید داشت که می خواهد نقش مهمتری در تیم ایفا کند و رهبر تیم باشد. اصلی ترین دلیلی که امباپه قصد داشت همین تابستان به رئال برود و رهبر پروژه ای جدید در باشگاه مادریدی شود.

 

 

1645472

 

 

امباپه هدفی جز بالاتر بردن آمار گلزنی هایش ندارد ولی برای نیمار، نه پیدا کردن امباپه در محوطه جریمه که مشارکت تیمی اهمیت بیشتری دارد. هرچند مشخص نیست که نیمار در مورد لیونل مسی نیز همین تفکر را داشته باشد و بسیاری معتقدند با حضور مسی، بیشتر پاس ها به وی خواهد رسید. 

این تفاوت ایده به فاصله یک روز تا بازی با سیتی، همه چیز را در پی اس جی پیچیده کرده است. زمانی بایرن مونیخ را اف سی هالیوود لقب می دادند و این روزها پی اس جی را باید شایسته این عنوان دانست.

 

 

دیدگاه‌ها