کد خبر : 1782278 | 05 مهر 1400 ساعت 15:41 | 42.1K بازدید | 11 دیدگاه

برهانی و گزارش آخرین وضعیت آکادمی به آجورلو(عکس)

مدیرعامل استقلال امروز با حضور در آکادمی باشگاه با مسئولان و آرش برهانی سرمربی امیدها دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز به صورت سرزده به آکادمی استقلال در ورزشگاه امام رضا رفت و با مسئولان آکادمی و آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال دیدار و گفت و گو کرد.


در این دیدار مدیرعامل استقلال از بخش های مختلف آکادمی بازدید و البته برهانی نیز درباره مسائل مختلف به آجورلو توضیحاتی را ارائه کرد.


آرش برهانی بعد از این دیدار در این خصوص گفت: همانطور که می‌دانید آکادمی از ارکان مهم یک باشگاه محسوب می‌شود. آقای آجورلو نگاه ویژه‌ای به آکادمی دارند. او با وجود همه مشغله‌ها امروز از ورزشگاه امام رضا، محل آکادمی باشگاه به مدت ۲ ساعت بازدید به عمل آورد. مشکلات را شنیدند و دستوراتی جهت حل کمبودهای موجود در ورزشگاه امام رضا صادر کردند. نگاه آقای آجورلو این است که آکادمی باشگاه استقلال از یک آکادمی سنتی تبدیل به آکادمی مدرن شود.


 

 

1648135

 

1648136

 

1648137



سرمربی امیدهای استقلال ادامه داد: آجورلو در  تلاش است تا در آینده مربیان آکادمی را برای کسب دانش و تجربه بیشتر راهی کشورهای خارجی کند. تلاش مجموعه آکادمی باشگاه استقلال با هدایت آجورلو این است که به استانداردهای AFC برسیم و اکنون در پروسه قرار گرفتن مدال نقره در حوزه آکادمی هستیم. آقای آجورلو در ورزشگاه امام رضا گفتند که به دنبال ایجاد یک شبکه بزرگ استعدادیابی از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا شمالی‌ترین نقطه کشور هستند.»

دیدگاه‌ها