کد خبر : 1782279 | 05 مهر 1400 ساعت 16:00 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

اینجا هر بازیکنی اهمیت خودش را دارد

سیمئونه: میلان پیشرفت کرده ولی برد می‌خواهیم

سرمربی اتلتیکو مادرید از بازی برابر میلان استقبال کرد و تاکید داشت که باید سه امتیاز را در سن سیرو کسب کنند.

سیمئونه: میلان پیشرفت کرده ولی برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو پس از شکست روز شنبه برابر آلاوس خود را مهیای بازی با میلان در هفته دوم لیگ قهرمانان می کند. اتلتیکو در گروهی قرار دارد که پورتو و لیورپول نیز در آن حضور دارند و در بازی هفته نخست برابر پورتو متوقف شد.

 

 

1648141

 

 

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« باید خودمان باشیم و کیفیت و جدیت همیشگی را حفظ کنیم. چیزی که اجازه داده تا همیشه در هر تورنمنتی مدعی و رقابت طلب باشیم. فوتبال فقط چگونگی پرس کردن حریف و جاگیری و طراحی حملات نیست. باید هم در دفاع و هم در حمله بابرنامه و دقیق باشیم و اینطور می توان به حریف ضربه زد.

در اتلتیکو همه بازیکنان مهمند و فرقی بین شان نمی گذارم. تیمی متوازن و بالانس داریم و هر کسی نقش مهم خودش را ایفا می کند. باید به دنبال بهترین روش و بهترین ترکیب برای بازی فردا باشیم. چیزی که بتواند کمک کند به نیازمان یعنی پیروزی برسیم.»

 

 

1647527

 

 

سیمئونه زمانی بازیکن اینتر بود و به خوبی با فضای شهر میلان و ورزشگاه سن سیرو آشناست. او در این رابطه گفت:« بازی برابر میلان همیشه عالی است و در سال های اخیر کاملا متحول شده اند. بازی در سن سیرو نیز فوق العاده است و از بازگشت به این ورزشگاه خوشحالم ولی به گذشته فکر نمی کنم و تمرکز فقط روی زمان حال است. میلان تیمی خوب است و روی دور پیروزی قرار دارد. مربی این تیم هم به خوبی توانسته ایده هایش را تزریق کند و این کاملا مشهود است. باید بازی را به سمتی پیش ببریم که می خواهیم.»

 

 

1643154

 

 

شروع نه چندان خوب فصل برای اتلتیکو:« در خیلی از بازی های این فصل، حریفان سعی کرده اند به ما کمترین فضا را بدهند. بهترین بازی مان برابر ویارئال بود که البته مساوی شد. برابر بیلبائو هم خوب بودیم ولی باید بهتر شویم. ما مدافع عنوان قهرمانی لالیگا هستیم و شناخت رقبا از ما بیشتر شده است و به خوبی روی نقاط ضعف و قوت مان کار کرده اند. ما هم باید پیشرفت کرده و تغییراتی در خودمان ایجاد کنیم.»

 

دیدگاه‌ها