کد خبر : 1782280 | 05 مهر 1400 ساعت 15:55 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: بازی با اتلتیکو مهم است اما تعیین کننده نه

استفانو پیولی، سرمربی میلان، اخطار داد که اتلتیکومادرید در مسابقه فردا شب به دنبال اشتباهات این تیم خواهد بود.

پیولی: بازی با اتلتیکو مهم است اما تعیین کننده نه

به گزارش "ورزش سه"، میلان فرداشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف قهرمان فصل گذشته لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید خواهد رفت. شاگردان استفانو پیولی در مسابقه اول خود با نتیجه 3-2 برابر لیورپول شکست خوردند و قطعاً پیروزی در مسابقه فردا برای صعود آنها می‌تواند کاملاً کلیدی باشد.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفت: "ما در حال تجربه سازی هستیم. البته تا اینجای کار نیز در استفاده از فرصت ها و مسائل دیگر خوب عمل کرده ایم. ما جوان هستیم و در جایی که نمی توانیم تجربه خود را به کار بگیریم باید با شور و اشتیاق جلو برویم. شور و اشتیاقی که هواداران نیز فردا به ما خواهند داد."

 

 

1648139

 

 

دیدار برابر اتلتیکو: "آنها بسیار آماده هستند؛ یک مربی و بازیکنان بزرگی دارند که آماده استفاده از بیشترین اشتباهات هستند. ما باید یک بازی عالی در سطح فنی انجام دهیم و تمرکز خود را در طول مسابقه حفظ کنیم. جزئیات مهم هستند، لیورپول ما را برای هر اشتباه کوچک مجازات کرد. این یک بازی مهم است اما تعیین کننده نخواهد بود."

 

وضعیت مصدومان میلان: "برای سیمون کیائر و الساندرو فلورنزی تمرین عصر امروز و فردا بسیار مهم خواهد بود. در مورد دیگر مصدومان کار آنها دشوار است و فکر می‌کنم که بعد از وقفه بازی‌های ملی آماده خواهند بود."

 

 

1648138

 

 

احتمال ماندن طولانی مدت در میلان: "از نظر من، رابطه ای که من با باشگاه، بازیکنانم و محیط میلان ایجاد کردم هیچ تاریخ انقضایی ندارد. ما جاه طلبی ها و آرزوی یکسانی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر بازی داریم. اما اکنون ما به بازی فردا فکر می کنیم که بسیار مهم است و باید با انرژی و اشتیاق با آن روبرو شد زیرا می دانیم که به یک عملکرد سطح بالا نیاز داریم."

دیدگاه‌ها