کد خبر : 1782282 | 05 مهر 1400 ساعت 16:04 | 29.6K بازدید | 14 دیدگاه

20 روز به مسابقات مانده، هنوز درگیر جذب بازیکن هستیم

کمالوند: در مراسم معارفه‌ام 8 بازیکن حضور داشتند!

سرمربی تازه وارد نفت مسجدسلیمان می گوید زمانی برای بدنسازی و انجام بازی دوستانه نخواهند داشت.

کمالوند: در مراسم معارفه‌ام 8 بازیکن حضور داشتند!

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش در این تیم بیان کرد: به هر ترتیب من خاطرات خوبی از کار کردن در خوزستان و بودن کنار مردم شریف این استان دارم. همانطور که می دانید ما با استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کردیم و در نفت آبادان هم بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را به دست آوردیم. از این رو وقتی مسئولان نفت مسجدسلیمان برای همکاری پیشنهاد دادند، در کمترین زمان ممکن پذیرفتم که به این شهر بیایم و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.


وی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان بیان کرد: واقعیت این است که نفت شرایط چندان مناسبی ندارد و کار بسیار دشواری خواهیم داشت. حدود 20 روز دیگر لیگ برتر شروع می شود اما ما هنوز در گیر و دار جذب بازیکن و بستن تیم هستیم. دیروز که به مراسم معارفه رفتم، دیدم که 7، 8 بازیکن در تمرین حاضر هستند و باید بتوانیم بازیکنان را به حد نصاب برسانیم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: قطعا تا پایان هفته باید برای جذب بازیکن تلاش کنیم. بعد از اینکه تیم به حد نصاب از نظر بازیکن هم برسد، 13، 14 روز بیشتر تا شروع مسابقات زمان نخواهیم داشت و عملا فرصتی برای تمرینات بدنسازی و انجام بازی دوستانه نخواهیم داشت. همه این ها را گفتم تا بدانید کار سختی در نفت مسجدسلیمان داریم اما به هر حال امیدمان به خدا و بعد هم طرفداران خونگرم مسجدسلیمانی است.


کمالوند همچنین گفت: این تیم پشتوانه مردمی داردو امیدواریم که مسئولان هرچه زودتر شرایط را برای حضور طرفداران در ورزشگاه ها فراهم کنند تا ما هم از تماشاچیان خود بهره بگیریم و بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط موجود به آینده امیدوار است، گفت: به هر ترتیب تیم های نفتی همیشه به خاطر مشکلات بودجه و مسائل اینچنینی که دارند، دیر شروع می کنند. الان هم ما آخرین تیمی هستیم که برای لیگ برتر آماده می شویم. بزرگترین مشکل ما این است که بتوانیم تیم را ببندیم و بعد رفته رفته شرایط را از نظر فنی بهتر کنیم.


کمالونددرباره جدایی تعداد زیادی از بازیکنان نفت و شکل گیری این تیم با نفرات جدید تاکید کرد: به هر حال شرایط طوری رقم خورده که 14، 15 بازیکن از ما جدا شده اند. طبیعتا زمان می برد که بازیکنان جدیدی که جذب می کنیم با هماهنگ شوند. از طرف دیگر الان اکثر بازیکنان خوب به تیم های دیگر پیوسته اند و کارمان در یارگیری هم دشوار است. ما از قافله عقب هستیم اما مسئولان باشگاه طی صحبت هایی که داشتیم قول داده تیم را تقویت کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.


وی در پایان افزود: از مردم مسجدسلیمان می خواهم مثل همیشه حامی تیم باشند و کمک کنند که ما بتوانیم با تمام این مشکلات انشاالله تیم آبرومندى براى شهر اولین  ها بسازیم. آنچه مسلم است در جذب بازیکن ما دستمان بسته است چون علاوه بر محدودیت بودجه ، تقریبا همه بازیکنان جذب سایر تیم هاى لیگ برتر شدند و ما آنچنان حق انتخاب نداریم. چون آخرین تیم لیگ برترى هستیم که وارد نقل و انتقال شدیم اما انشاالله با همه این مشکلات تیم را جمع و جور خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها