کد خبر : 1782287 | 05 مهر 1400 ساعت 16:35 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

مدت زمان دوری دیبالا و مورتا از میادین مشخص شد

به نظر می‌رسد که مصدومیت پائولو دیبالا جدی نیست اما آلوارو موراتا نزدیک به یک ماه از میادین دور خواهد بود.

مدت زمان دوری دیبالا و مورتا از میادین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یوونتوس موفق شد در یک مسابقه سخت بر سمپدوریا غلبه کند و دومین پیروزی پیاپی خود در رقابت‌های سری آ را به دست بیاورد اما دو مصدومیت نگران‌کننده برای تیم مکس آلگری اتفاق افتاد؛ موضوعی که باعث شد سرمربی یووه بعد از بازی تایید کند که پائولو دیبالا و آلوارو موراتا دیدار برابر چلسی در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.

 

 

1647794

 

 

اما پائولو دیبالا در حالی روز گذشته مصدوم شد که با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد و این شایعه به وجود آمد که شاید مصدومیت او بسیار جدی است و مدت زمان زیادی دور از میادین خواهد بود. از طرفی آلوارو موراتا نیز در اواخر نیمه دوم دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را به فدریکو برناردسکی داد.

 

 

1648161

 

 

در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی در رابطه با وضعیت آسیب دیدگی دوستاره کلیدی یوونتوس منتشر کرده و مدعی شده که بعد از معاینات به عمل آمده مشخص شده که آسیب دیدگی پائولو دیبالا خیلی جدی نیست و او می تواند بعد از وقفه بازی های ملی در دیدار رم به میدان برود. مصدومیت ستاره اسپانیایی اما جدی تر است و بر اساس گزارش اسکای آلوارو موراتا نزدیک به یک ماه قادر به همراهی بیانکونری نخواهد بود.

دیدگاه‌ها