کد خبر : 1782289 | 05 مهر 1400 ساعت 16:55 | 26.2K بازدید | 12 دیدگاه

نمی دانم مثلث پی اس جی را چطور مهار کنیم

گواردیولا: هنوز حضور مسی در PSG را باور نمی‌کنم

پپ گواردیولا سررمبی سیتی در نشست خبری بازی با پی اس جی به تمجید از لیونل مسی پرداخت و جدایی اش از بارسا را اتفاقی غیرمنتظره خواند.

گواردیولا: هنوز حضور مسی در PSG را باور نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در دومین هفته از لیگ قهرمانان به مصاف سیتی خواهد رفت. بازی در پارک دو پرنس برگزار می شود و به نوعی تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان است که سیتی توانست به پیروزی رسیده و راهی فینال شود.

لیونل مسی که برابر لیون مصدوم شده بود نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد و به بازی فردا خواهد رسید.

 

 

1643835

 

 

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی و در مورد جدایی لیونل مسی از بارسا و انتقالش به پی اس جی گفت:« یک سورپرایز بزرگ بود و حالا نیز همه آن را پذیرفته اند. تا همین چند سال پیش کسی نمی توانست مسی از بارسا جدا شود. همین حالا هم باورش کمی سخت است ولی در فوتبال کسی نمی تواند پیش بینی کند در کوتاه مدت چه رخ خواهد داد. بازیکنانی نظیر مسی حرف شان را در زمین می زنند و نیازی به تعریف ندارند. خوش شانسیم که شاهد بازی های او در طی این سال ها بوده ایم. افتخارات لیونل مسی در نوع خود استثنایی است و امیدوارم فردا نیز بتواند به خوبی بازی کند.»

 

مثلث مسی، نیمار و امباپه:« استثنایی هستند. چطور مهارشان کنیم؟ نمی دانم. در مورد سه مهاجم بزرگ حرف می زنیم. به سختی می توان چنین استعدادهای بزرگ را مهار کرد ولی سعی می کنیم با دفاع تیمی و حفظ توپ، بازی را به نفع خودمان اداره کنیم.»

 

 

1645472

 

 

قدرت پی اس جی:« بارسای لوئیس انریکه زمانی چنین مثلث ترسناکی داشت و واقعا در حمله باورنکردنی بودند. پی اس جی سال هاست که از بازیکنانی بزرگ و خوب بهره می برد ولی هر مثلثی به زمان نیاز دارد هرچند در فوتبال معمولا زمان نمی دهند. پی اس جی تحت هر شرایطی یک تیم قدرتمند است و باید تیمی مقابل این حریف دفاع کنیم. این مهاجمان را نمی توان با یک یا دو مدافع مهار کرد.»

 

درخشش گابریل ژسوس:« مهم این است که امسال همه را شیفته خود کرده است و از اینکه به تازگی پدر هم شده، خوشحال و با روحیه است. تبریک به او و همسرش. ژسوس در مقطع بزرگی از زندگی اش به سر می برد.»

 

دیدگاه‌ها