کد خبر : 1782294 | 05 مهر 1400 ساعت 17:14 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز:

براهیم: نمی‌توانم بهترین بازیکن اتلتیکو را انتخاب کنم

براهیم دیاز، ستاره این روزهای میلان، می‌گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده است.

براهیم: نمی‌توانم بهترین بازیکن اتلتیکو را انتخاب کنم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز یکی از بهترین بازیکنان میلان در رقابت‌های فصل جاری بوده است. او در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در مسابقه ای که تیم استفانو پیولی از لیورپول شکست خورد نیز موفق به گلزنی شد و قطعاً میلان برای موفقیت در بازی فردا برابر اتلتیکو مادرید حساب ویژه ای روی این بازیکن خلاق باز کرده است.

 

براهیم دیاز در مصاحبه ای پیرامون شرایطش در میلان گفت: "میلان تیم بزرگی است، من محبت باشگاه و هواداران را احساس کردم.  سال گذشته اوقات خوشی داشتم و اکنون نیز بسیار خوشحالم که اینجا هستم.

 

 

1648177

 

 

ابراز علاقه آنچلوتی و احتمال بازگشت به رئال مادرید؟ من واقعاً به این مسئله فکر نمی کنم. من از زمان حال لذت می برم و خوشحالم اینجا هستم. من می‌خواهم به گلزنی، پاس گل دادن و مهمتر از همه کمک به میلان ادامه دهم. از آنچلوتی سپاسگزارم اما در حال حاضر فقط روی میلان تمرکز کرده ام."

 

شانس میلان برای فتح اسکودتو در فصل جاری: "این یک مبارزه نزدیک خواهد بود و تیم های زیادی در این رقابت‌ حضور دارند. ما خیلی خوب کار می‌کنیم و روی هر بازی تمرکز داریم. ما تیمی هستیم که با بازیکنان جوان و باتجربه ترکیب شده است و تا انتها خواهیم جنگید."

 

 

1648099

 

 

دیدار فردا شب مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا: "آنها تیمی با استعداد هستند که به خوبی سازماندهی شده اند و فداکاری زیادی از خود نشان می دهند. اتلتیکو بازیکنان فوق‌العاده ای در اختیار دارد و من یکی را انتخاب نمی کنم چراکه بی انصافی است. بیشتر سعی می‌کنم روی میلان تمرکز کنم و ما نیز عالی هستیم و بسیار متحدیم."

 

بهترین گل برای میلان: "گلزنی در آنفیلد چیزی است که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد اما من گلی که فصل گذشته مقابل یوونتوس به ثمر رساندم را خیلی دوست دارم."

دیدگاه‌ها