کد خبر : 1782296 | 05 مهر 1400 ساعت 17:37 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: پورتو مقابل اتلتیکومادرید شایسته پیروزی بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در بازی فردا شب برابر پورتو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کلوپ: پورتو مقابل اتلتیکومادرید شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی خانگی مقابل میلان آغاز کرد، فردا شب در چارچوب دومین بازی خود در این مسابقات به مصاف پورتو خواهد رفت که موفق شده بود در شروع کار خود اتلتیکومادرید را در واندا متروپولیتانو متوقف کند.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو گفت: "پورتو تیم متفاوتی است اما ما هم باید پیشرفت داشته باشیم. پورتو بازیکنانی در اختیار دارد که می آیند و می روند اما آنها یک سرمربی ثابت با خود دارند. پیروزی در دو بازی گذشته مقابل آنها برای ما یک مزیت به حساب نمی آید. ما فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید برای آن آماده باشیم."

 

 

1648180

 

 

توقف برابر برنتفرد در لیگ برتر: "این چندان نگران کننده نیست اما به هر حال ما باید واکنش نشان دهیم. وقتی در بالاترین سطح دفاع نمی کنید، طبیعتا این پیروزی دشوار خواهد بود و این کاری بود که ما نتوانستیم انجام دهیم. البته این مسئله فقط به خط دفاعی مربوط نبود بلکه ما به طور کلی در دفاع مشکل داشتیم."

 

شرایط لیورپول در این گروه سخت: "ما روی امتیازاتی که در حال حاضر نداریم حساب نمی کنیم. این گروه سختی است بنابراین نباید فرصت خود را برای کسب امتیاز از دست دهیم. اتلتیکو مقابل پورتو مسابقه سختی بود و اگر بخواهیم بگوییم یک تیم شایسته پیروزی بود آن پورتو بود. این خیلی چیزها را می گوید و پورتو همان تیمی است که ما فردا با آن روبرو می شویم."

 

 

1644396

 

 

شرایط مصدومان لیورپول: "ما با یک ترکیب بزرگ پا به این مسابقه می گذاریم. 23 نفر با ما هستند و به جز مصدومیت های طولانی مدت همه در کنار ما خواهند بود. در واقع فقط تیاگو و هاروی الیوت در کنار ما نیستند و نگرانی جدیدی در این باره وجود ندارد."

 

کلوپ در مورد دیه گو ژوتا: "یک بازیکن استثنایی، واقعاً خوشحالم که با او قرارداد امضا کردیم. او دارای شخصیت واقعاً قوی است. ژوتا در عین جوانی کاملا با تجربه عمل می‌کند و کار کردن با او لذت بخش است."

 

 

1612566

دیدگاه‌ها