کد خبر : 1782304 | 05 مهر 1400 ساعت 18:30 | 23.7K بازدید | 8 دیدگاه

مهاجم آلومینیوم و پاسخ به سوال همیشگی:

چرا سینگ برای تیم ملی هند بازی نکرد؟

مهاجم تیم آلومینیوم معتقد است که انتظار کسب سهمیه از این تیم در دومین فصل حضور در لیگ برتر منطقی نیست.

چرا سینگ برای تیم ملی هند بازی نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ، مهاجم تیم آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط آماده سازی تیمش برای لیگ بیست و یکم گفت: خدا را شکر جزو 5-6 تیم لیگ برتر بودیم که تمرینات مان را زودتر از بقیه شروع کردیم. خریدهای خوبی انجام داده ایم و احساس می کنم که امسال نسبت به سال قبل متفاوت تر باشد و بتوانیم در لیگ برتر قد علم کنیم. همه به این تیم امیدوار هستند و تقریبا 90-95 درصد تیم مان را بسته ایم. فکر می کنم یکی دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه شوند. می توانیم به هواداران مان نوید یک فصل خوب را بدهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آلومینیوم فصل گذشته با رسول خطیبی حتی در یک مقطع جزو مدعیان کسب سهمیه بود و آیا امسال می تواند این عملکرد را تکرار کند گفت: این تیم بعد از 18 سال تازه به لیگ برتر آمده بود و فکر می کنم که یک انقلاب کردند و خوب نتیجه گرفتند. به نظر من انتظار کسب سهمیه خیلی کار اشتباهی است. خدا را شکر به دور از انتظار خوب کار کردیم. در دو سه سال اول خیلی سخت است چرا که تیم هایی که خیلی از ما بیشتر هزینه می کنند بعد از 4-5 سال تازه انتظار کسب سهمیه را دارند. البته اگر شرایط مان به گونه ای باشد که بتوانیم کسب سهمیه کنیم خیلی هم خوب است. ما همه تلاش خودمان را می کنیم که از پارسال خیلی بهتر باشیم. نباید مثل فصل گذشته از ما انتظار  زیادی داشته باشند اما قطعا برای کسب سهمیه تلاش می کنیم.

 

مهاجم تیم آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا مطالباتی از فصل گذشته دارید یا خیر گفت: آلومینیوم خدا را شکر همیشه خوش حساب بوده و همه قول هایی که دادند عملی شد. یک مقدار جزئی از فصل گذشته باقی مانده که فکر می کنم با درصد اول امسال تسویه می کنند.

 

1648192


پدر سینگ اصالتاً دو رگه ایرانی-هندی هست و مادرش نیز ایرانی است.وی چندین بار با پیشنهاد بازی برای تیم ملی هند مواجه شده ولی هر بار پاسخش به این پیشنهاد "نه" بوده است.

 

 

سینگ در پاسخ به این سوال که از تیم ملی هند چه خبر گفت: زیاد از این تیم خبر ندارم. خیلی نشستم با خودم فکر کردم ولی بعید می دانم که بروم و آنجا بازی کنم چون یکسری موانع دارم و عرقم به ایران باعث شده تا تصمیم گیری برای چنین کاری برایم سخت باشد. همیشه مردد بودم ولی الان تمرکزم روی آلومینیوم است و می خواهم نسبت به همه سال هایی که فوتبال بازی کردم عملکرد بهتری داشته باشم.

 

وی در مورد اینکه چرا با وجود درخشش در یک مقطع نتوانست آن گونه که باید به حق خود برسد گفت: من یکی دو سال خیلی خوب را داشتم و می توانستم جزو بازیکنانی باشم که الان در تیم ملی بازی می کنند. یکسری مشکلات شخصی جلوی راه من را گرفتم. فکر می کنم در کنار همه این مشکلات می توانستم یک انتخاب بزرگ در مسیر راهم انجام دهم ولی به خاطر مشکلات شخصی آن را انجام ندادم. این خیلی به من ضربه زد. فوتبال این طوری است اگر یک اشتباه کنی چند سال عقب می افتی. البته هنوز فرصت دارم و با 27-28 سال سن می توانم هنوز برای حضور در تیم ملی تلاش کنم.

دیدگاه‌ها