کد خبر : 1782305 | 05 مهر 1400 ساعت 18:35 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژوتا: تقابل با پورتو در دراگائو اصلا آسان نیست

دیه‌گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، تاکید کرد که آنها در بازی فردا مقابل پورتو کار سختی پیش رو خواهند داشت.

ژوتا: تقابل با پورتو در دراگائو اصلا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو خواهد بود؛ مسابقه ای که پیروزی در آن از اهمیت زیادی برای شاگردان یورگن کلوپ برخوردار است اما قطعاً با آنها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت چرا که تیم پرتغالی در هفته اول چمپیونزلیگ اتلتیکو مادرید قدرتمند را در واندا متروپولیتانو متوقف کرده بود.

 

دیه‌گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، پیش از دیدار این تیم مقابل پورتو گفت: " من فکر می‌کنم فرصت پیدا کردم که ببینم بازی در آنفیلد در یک شب اروپایی چگونه است. این یک تجربه بزرگ بود. در 45 دقیقه اول دیدار برابر میلان عملکردی فوق‌العاده داشتیم و هواداران ما را تحت فشار خود قرار دادند و به طور کلی آنها خیلی برای ما مفید هستند."

 

 

1648195

 

 

رقابت سخت در خط حمله لیورپول: "من از ابتدا می دانستم که مهاجمان لیورپول یکی از بهترین مثلث‌های خط حمله دنیا را تشکیل داده‌اند. با این حال من فقط می خواستم بیایم و بهترین بازی خود را ارائه دهم و بعد از آن این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد. از طرف دیگر بازیکنان نیز به شما کمک می کنند چراکه همه ما می‌خواهیم برنده شویم."

 

دیدار برابر پورتو: "من فکر می‌کنم که نتایج قبولی نمی‌تواند تفاوت واقعی را نشان دهد. بازی خارج از خانه در دراگائو اصلا آسان نیست  بنابراین اگر حواس‌مان پرت باشد و تنها به نتایج قبلی دل ببندیم قطعا به مشکل بر خواهیم خورد. به طور کلی فردا یک بازی سخت پیش روی ما خواهد بود."

 

 

1648194

دیدگاه‌ها