کد خبر : 1782308 | 05 مهر 1400 ساعت 18:56 | 28K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش پوچتینو به اختلاف بین نیمار و امباپه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، اطمینان داد که مشکلی بین نیمار و کیلیان امباپه وجود ندارد.

واکنش پوچتینو به اختلاف بین نیمار و امباپه

به گزارش ورزش سه در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن فردا شب در پارک دو پرنس میزبان منچستر سیتی خواهد بود؛ این دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی در این تورنمنت نیز به مصاف یکدیگر رفتند بودند که آن بازی با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و صعود به فینال خاتمه یافت و به همین خاطر دیدار فردا شب می تواند یک جدال انتقامی برای PSG تلقی شود.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: " از نظر من منچسترسیتی بهترین مربی دنیا را دارد؛ پپ گواردیولا. آنها باشگاهی هستند که مانند ما آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارند. اگرچه ممکن است به نظر برسد از آنها در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند اما در یک مسابقه فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

 

1648202

 

 

ما با میل و اراده زیادی به مقابله با آن ها می پردازیم. همچنین ایده های خود را به کار می گیریم و کیفیت آنها را محدود می کنیم. این مسابقه ای است که بازیکنان در آن می‌توانند پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذارند. من فکر می‌کنم که این اولین آزمایش بزرگ فصل ما باشد. ما در هر بازی چالش متفاوتی داشته‌ایم."

 

رقابت بین ناواس و دوناروما در خط دروازه: "من یک روز قبل از مسابقه با بازیکنان اصلی تیم ارتباط برقرار نمی کنم. ما دو دروازه بان بزرگ داریم که با خواسته های کادر فنی سازگار هستند. در حال حاضر، ما بسیار خوشحال هستیم. هر دروازه بان می خواهد بازی کند، اما ما در PSG هستیم که باشگاهی ویژه با شرایط خاص است."

 

شرایط لیونل مسی: "وضعیت لئو تا حدودی شبیه به مارکو وراتی است. او واقعاً خوب پیشرفت می کند. من فکر می‌کنم که او فردا در ترکیب خواهد بود. کار کردن و پیشرفت در شرایط مختلف به زمان نیاز دارد. اینکه یکدیگر را بشناسیم تا بتوانیم با هم خوب کار کنیم. همه تحت فشار هستند و مهمترین چیز این است که ما از تیم راضی هستیم. مسی هم مثل بقیه است و باید با تیم، فرهنگ و کشور جدید سازگار شود. بگذارید بازیکنان خودشان را تنظیم کنند. او 20 سال را در بارسلونا گذراند و همه چیز برایش تازگی دارد. زمان زیادی از آمدن او نگذشته است. من تردیدی ندارم که با گذشت زمان همه چیز خوب پیش خواهد رفت و ما با یکدیگر به موفقیت می‌رسیم."

 

 

1648154

 

 

شایعه اختلاف نیمار و امباپه: "آنها پسران فوق‌العاده ای هستند و ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. آنها با یکدیگر صحبت کردند و من نیز با آنها حرف زدم. در تمرین دیدیم که آنها در کنار یکدیگر می خندیدند. اینها مواردی است که گاهی این اتفاق می‌افتد و سر و صدا بیشتر از واقعیت است."

دیدگاه‌ها