کد خبر : 1782310 | 05 مهر 1400 ساعت 19:01 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات النصر با آندره آ پیرلو و رودی گارسیا

وب سایت کالچو مرکاتو وب ایتالیا نوشت که باشگاه النصر یک بار دیگر با آندره آ پیرلو و رودی گارسیا برای نشستن بر روی نیمکت این تیم وارد مذاکره شده است.

مذاکرات النصر با آندره آ پیرلو و رودی گارسیا

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت کالچو مرکاتو وب نوشت النصر پس از اخراج مانو منزس به دنبال یک جانشین مناسب برای نیمکت این تیم است. آنها با رودی گارسیا سرمربی سابق رم و آندره آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس وارد مذاکره شده بودند اما اولویت اول مدیران این تیم، دریافت پاسخ مثبت فدریکو والورده سرمربی سابق بارسلونا بوده است.

 

این وب سایت ایتالیایی نوشته است که پس از پاسخ منفی والورده به النصر، اکنون پیرلو یک بار دیگر به گزینه های النصر بازگشته است. ضمن اینکه مدیران این تیم همزمان مذاکرات را با رودی گارسیا پیش می برند و احتمال می رود مربی بعدی این تیم عربستانی، یکی از میان این دو نفر باشد.

 

در همین رابطه، رسانه های عربستانی اخبار متناقضی را منتشر می کنند. در حالیکه روزنامه الجزیره ظهر امروز نوشت که گارسیا با پیشنهاد النصر به شکل شفاهی موافقت کرده اما روزنامه المیدان الریاضی ساعاتی پیش خبر داد که گارسیا دو پیشنهاد النصر را رد کرده و نماینده این باشگاه امشب آخرین دور از مذاکرات خود را با مربی سابق رم پیش می برد.

 

پس از شکست سنگین 3 بر یک النصر برابر الاتحاد، مدیران این باشگاه سعودی مانو منزس برزیلی را اخراج کردند. آنها امیدوارند تا پایان هفته با سرمربی جدید خود به توافق برسند. النصر می تواند حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد به شرطی که دو تیم دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی را برابر الوحده و الهلال برنده شوند.

دیدگاه‌ها