کد خبر : 1782314 | 05 مهر 1400 ساعت 19:16 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هررا: چیزی در رابطه نیمار و امباپه عوض نشده است

آندره هررا، هافبک باتجربه پاری سن ژرمن تاکید کرد اختلافی بین نیمار و کیلیان امباپه وجود ندارد.

هررا: چیزی در رابطه نیمار و امباپه عوض نشده است

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ابتدای هفته پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه بود که با لب خوانی کیلیان امباپه مشخص شد این ستاره فرانسوی به پاس ندادن نیمار معترض بوده و در ادامه نیز شایعاتی در مورد بروز اختلاف در رختکن این تیم شنیده شد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، آندره هررا این موضوع را تکذیب کرده و از رابطه خوب بین نیمار و کیلیان امباپه سخن گفت.

 

آندره هررا گفت: "ده یا دوازده تیم هستند که رویای قهرمانی در این رقابت ها را در سر دارند و این یک واقعیت است. ما باید به بروژ و لایپزیش هم احترام بگذاریم و آنها نیز می خواهند صعود کنند. من به خوبی از انتظاراتی که با خریدهای جدید ایجاد شده آگاهی دارم، اما ما باید با حقایق روبرو شویم و لیگ قهرمانان یک رقابت بسیار دشوار است.

 

1647636

 

منچسترسیتی مقابل چلسی خوب بازی کرد، اما فردا شب بازی متفاوتی در راه است. وقتی صاحب توپ هستیم باید شخصیت خود را نشان داده و از ویژگی های خود آگاهیم. می دانیم که اگر آنها فضایی پشت سر مدافعان بدهند می توانیم بسیار خطرناک باشیم.

 

همه هواداران آرزوی  قهرمان تیم مورد علاقه خود را در لیگ قهرمانان دارند. باید با روحیه خوبی بازی کرده و سعی کنیم برنده شویم. برای منچستر احترام زیادی قائل هستیم و آنها تیم فوق العاده ای هستند، اما تیم های مدعی دیگری نیز وجود دارند.

 

خراب شدن رابطه نیمار و کیلیان امباپه؟ من از روز اول متوجه شدم که آنها ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و هیچ چیز تاکنون تغییر نکرده است. ما همیشه با هم شوخی می کنیم، اما در نهایت یکدیگر را دوست داریم و گروه خوبی هستیم. به محض ورود به باشگاه پاری سن ژرمن شاهد دوستی این دو بازیکن بودم و آنها هر علاقه به گلزنی و ارسال پاس گل برای همدیگر دارند."

دیدگاه‌ها