کد خبر : 1782316 | 05 مهر 1400 ساعت 19:20 | 56.4K بازدید | 23 دیدگاه

در اولین بازی برای الغرافه در قطر

گل طلایی دیاباته برای استراماچونی (عکس)

تیم فوتبال الغرافه به لطف تک گل سه امتیازی شیخ دیاباته، از سد ام الصلال گذشت و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

گل طلایی دیاباته برای استراماچونی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه در ورزشگاه استاد خلیفه الدولی به مصاف ام الصلال رفت که این دیدار با یک گل به سود شاگردان آندره آ استراماچونی به پایان رسید. تک گل این مسابقه را نیز شیخ دیاباته به ثمر رساند.

 

دیاباته که هفته گذشته به شکل رسمی به الغرافه پیوسته بود، برای نخستین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت. آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی که در تابستان هدایت الغرافه را برعهده گرفت، پای این بازیکن را به فوتبال آسیا و استقلال باز کرده بود، پس از اتمام قرارداد دیاباته با آبی پوشان، او را با خود به قطر برد و برابر ام الصلال نیز از ابتدا به این بازیکن میدان داد.

 

1648208

 

نیمه نخست این بازی با خلق موقعیت هایی برای دو تیم دنبال شد اما هر دو دروازه بسته ماند تا 45 دقیقه دوم نتیجه پایانی را مشخص کند. در دقیقه 59 این مسابقه، ناصر عبدالسالم بازیکن الغرافه در میانه میدان توپ را از بازیکن ام الصلال گرفت و به دیاباته داد. این مهاجم اهل مالی، پا به توپ به سمت دروازه حریف پیش رفت و مدافعی که به او چسبیده بود، قادر به گرفتن توپ از دیاباته نبود.

 

1648213

 

مهاجم سابق استقلال با استفاده از قدرت بدنی و جثه بزرگش، توپ را تا پشت محوطه جریمه پیش برد و با شلیکی دیدنی به گوشه دروازه، توپ را که ابتدا به پایه تیر عمودی برخورد کرده بود، وارد دروازه کرد تا در نخستین بازی خود با پیراهن الغرافه، برای این تیم موفق به گلزنی شود.

 

1648209

 

نکته جالب و آشنا پس از گلزنی دیاباته، شادی معروفش بود که با پیراهن استقلال بارها آن را به نمایش گذاشته بود. پنجه های دیاباته پس از دو فصل، این بار پس از گلزنی به سمت هواداران الغرافه گرفته شد و آنها اینگونه باز کردن دروازه رقیب را جشن گرفتند.

 

1648214

 

1648210

 

این بازی در پایان با همان تک گل دیاباته به سود الغرافه به پایان رسید تا مهاجم فصل گذشته استقلال در نخستین بازی خود برای الغرافه، 3 امتیاز حساس و مهم را دشت کند. تیم استراماچونی با این پیروزی 9 امتیازی شد و هم امتیاز با العربی و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفت.

 

1648212

دیدگاه‌ها