کد خبر : 1782318 | 05 مهر 1400 ساعت 19:32 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

خوشحالم بنزما را در اختیار دارم؛

آنچلوتی: دوست ندارم با زیدان مقایسه‌ام کنید!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مدعی شد تیم متفاوتی نسبت به زین الدین زیدان در اختیار دارد.

آنچلوتی: دوست ندارم با زیدان مقایسه‌ام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل را در شرایط خوبی آغاز کرده و زیر نظر کارلتو موفق به ارائه نمایش هایی هجومی و مورد پسند هواداران شده است. در آستانه دیدار مقابل شریف در لیگ قهرمانان، کارلو آنچلوتی در نشست خبری حاضر شده و در مورد شرایط بازیکنان باتجربه ای مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ صحبت کرد.

 

امکان موفقیت در لیگ قهرمانان: "برای ما حضور به عنوان نماینده رئال مادرید مسئله خاصی است. لیگ قهرمانان رقابت هایی پیچیده تر و دشوارتر است، اما ما بیشتر از دیگران به قهرمانی در این تورنمنت عادت داریم و این یک مزیت کوچک برای رئال مادرید محسوب می شود.

 

1645737

 

همه باید برای مسابقات لیگ قهرمانان باید به خوبی آماده شوند. ما بسیار هیجان زده هستیم که به برنابئو برمی گردیم، زیرا اینجا خاطرات بسیار خوبی داریم. ما باید با حداکثر تمرکز در این دیدار حاضر شویم و به سه امتیاز مسابقه برابر شریف نیاز داریم. من تیم A و B ندارم و باید برای دیدار فردا شب بازیکنانی را انتخاب کنم که قادر هستند ار ابتدا در ترکیب قرار بگیرند.

 

مقایسه با تیم زین الدین زیدان: "صحبت در این مورد دشوار است، زیرا بازیکنان و ترکیب تیم تغییر کرده و من دوست ندارم این تیم را با تیمی که زیزو در اختیار داشته مقایسه کنم. زیزو بهترین عملکردی که در توانش بود را ارائه داد و ای کاش من نیز بتوانم کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان کسب کنم."

 

1636483

 

برنامه ریزی برای حفظ آمادگی لوکا مودریچ: "از عملکرد لوکا مودریچ راضی هستم و او بعد از مصدومیت در شرایط خوبی به تیم اضافه شد. وقتی بازیکنی را در 75 دقیقه عوض می کنم به این دلیل نیست که لزوما او اشتباه کرده، بلکه دلیلش این است که من می خواهم طراوت و شادابی بازیکن حفظ شود. همچنین باید در نظر بگیرم که او 36 ساله است و 10 دقیقه کمتر بازی کردن می تواند از بروز مشکل و مصدومیت در آینده جلوگیری کند."

 

نقش کریم بنزما در ارتباط با پیشرفت بازیکنان جوان: "نمی دانم آیا بنزما به صورت خصوصی با بازیکنان جوان صحبت می کند یا خیر، اما من خوش شانس هستم که یکی از بهترین حرفه ای ترین بازیکنان جهان و فردی متواضع و متعهد را در اختیار دارم."

دیدگاه‌ها