کد خبر : 1782324 | 05 مهر 1400 ساعت 19:52 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

طیبی به لیست بازی رسید؛

رونمایی از ۵ بازیکن ایران مقابل قزاقستان

ناظم‌الشریعه ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران برابر قزاقستان را مشخص کرد.

رونمایی از ۵ بازیکن ایران مقابل قزاقستان

به گزارش "ورزش سه"، فوتسالیست‌های ایران پس از دو پیروزی مقابل صربستان و آمریکا و یک شکست برابر آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، در نخستین دیدار حذفی با نتیجه ۹ بر ۸ از سد ازبکستان عبور کردند تا اکنون برابر تیم قدرتمند قزاقستان قرار بگیرند.

 

در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال، تیم‌های ملی ایران و قزاقستان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه کائوناس آرنا به مصاف هم خواهند رفت تا تیم صعود کننده به نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

 

علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی ۵ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان را با نظر سید محمد ناظم‌الشریعه تشکیل می‌دهند.

 

سپهر محمدی، باقر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، علیرضا رفیعی‌پور، محمد شجری، فرهاد توکلی، مهدی جاوید، طاها نعمتیان و حسین طیبی نیز ۹ بازیکنی هستند که روی نیمکت تیم ملی ایران مقابل قزاقستان حضور دارند که البته بعید است طیبی با توجه به مصدومیت بازی کند و نام محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز در این بین دیده نمی‌شود.

 

حسین طیبی در شرایطی جزو فهرست ایران قرار گرفته که با توجه به شکستگی دنده و دردی که از ناحیه قفسه سینه دارد، بعید است بتواند مقابل قزاقستان بازی کند.

 

سنگ‌سفیدی نیز بخاطر اختلاف با سرمربی تیم ملی ایران و تصمیم ناظم‌الشریعه در این مسابقه حساس جزو فهرست بازی مقابل قزاقستان قرار نگرفته که می تواند برای تیم ملی دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها