کد خبر : 1782332 | 05 مهر 1400 ساعت 20:31 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید متعادل‌تر باشیم؛

اینزاگی: در بدو ورود به اینتر دو خواسته داشتم

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در این مدت کوتاه از عملکرد بازیکنان تیمش رضایت دارد.

اینزاگی: در بدو ورود به اینتر دو خواسته داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی آنتونیو کونته بود که سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو هدایت اینتر را به عهده گرفت و تیم او در این مدت عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده است. حالا سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از دیدار برابر شاختار در لیگ قهرمانان حاضر شدده و در مورد گلزنی 21 سال قبل خود با لباس لاتزیو برابر این تیم و البته شرایط نراتزوری صحبت کرده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "من آن بازی را به خوبی به خاطر دارم. متاسفانه زمان زیادی گذشته است و البته فکر می کنم شاختار پیشرفت بزرگی در این مدت داشته است. دو سال پیش شاختار به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند و این تیم به خوبی رشد کرده است. آنها تیمی جاه طلب هستند و قصد دارند شرایط را برای اینتر دشوار سازند.

 

1645264

 

دیدار فردا شب تعیین کننده نیست، اما بسیار مهم خواهد بود. من فکر می کنم که شاختار تیم بسیار خوبی بوده، با کیفیت بالایی تمرین کرده و فوتبال خوب بازی می کند. این تیم شخصیت های مهمی در ترکیب دارد و ما باید نمایشی عالی برابر این تیم داشته باشیم، زیرا می دانیم که مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم. من واقعا از واکنش تیم در برابر حریفی قدرتمند مانند آتالانتا باشیم.

 

بعد از دیدن بازی های شاختار در چند بازی اخیر و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان و در سوپرجام، فکر می کنم که روبرتو دی زربی تلاش کرده ایده های خود را در این تیم پیاده کند. عملکرد او در دو ماه و نیم بسیار خوب بوده، دی زربی تغییرات جزئی با توجه به بازیکنان موجود در رختکن خود ایجاد کرده است.

 

من در بدو ورود به اینتر از بازیکنان تیم خواستند آماده واکنش و ارائه بازی خوب بودم و این دو هدف در این شش بازی اول دیده شده است. به علاوه من می خواهم تعادل بیشتری در تیم حاکم شود، ما با بازیکنان زیادی حمله می کنیم، اما احتمالا باید به دنبال انتخاب های دشوارتر باشیم."

دیدگاه‌ها