کد خبر : 1782335 | 05 مهر 1400 ساعت 20:32 | 45.4K بازدید | 9 دیدگاه

لطف بنتو به ایران، قاتل رئال مادرید غایب است

در حالیکه تیم ملی فوتبال کره جنوبی در بازی های اخیر با مشکل گلزنی روبرو شده، اما سرمربی این تیم از بازیکن مایورکا که چند روز پیش به رئال مادرید گل زد، دعوت نکرده است.

لطف بنتو به ایران، قاتل رئال مادرید غایب است

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 27 نفره بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای 2 دیدار برابر سوریه و ایران، صبح امروز توسط پائولو بنتو سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شد. در فهرست افراد دعوت شده، نام تمامی بازیکنان مطرح و لژیونر کره ای به جز لی کانگ این بازیکن مایورکای اسپانیا دیده می شود. عدم دعوت از این بازیکن با وجود درخشش در لالیگا، مسئله ای است که باعث حیرت رسانه های کره ای شد. چرا که تنها 2 مهاجم تخصصی در لیست نهایی پائولو بنتو دیده می شود.

 

وب سایت کره ای newsis به تحلیل فهرست جدید پائولو بنتو پرداخته و نوشته است: سون هیونگ مین از تاتنهام، هوانگ یوی جو از بوردو و هوانگ هی چان از ولورهمپتون بازیکنان اصلی تیم ملی در اروپا یک بار دیگر برای حضور در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دور هم جمع می شوند.

 

در ادامه این گزارش آمده است: کره جنوبی سومین بازی خود را در سوریه در ورزشگاه جام جهانی سئول در هفتم ماه اکتبر و چهارمین بازی خود را در دوازدهم اکتبر برابر ایران در تهران انجام می دهد. کره جنوبی که قبلاً 1 برد و 1 تساوی مقابل عراق (0-0) و لبنان (1-0) ثبت کرده بود، با کارزار دشواری مقابل ایران روبرو خواهد شد. کره جنوبی ابتدا در سئول بازی می کنم و مصائب جابجایی به تهران نیز بر دوش بازیکنان است ضمن اینکه خود ایران نیز حریف سخت و دشواری است.

 

1648234

 

در ادامه آمده است: همانطور که انتظار می رفت، بنتو بهترین ترکیب را در اختیار دارد. او علاوه بر سه بازیکنی که در بالا ذکر شد (سون، یوی جو و هی چان)، کیم مین جائه از فنرباغچه، هوانگ این بیوم از روبین کازان و لی جائه سونگ از ماینتس را به عنوان لژیونرهای اصلی و مهم اروپایی را به اردوی تیم ملی فراخوانده است. اما از چئونگ وو یونگ (فرایبورگ) و لی کانگ این بازیکن مایورکا که شرایط خوبی در این تیم دارد و گلزنی به رئال مادرید را در چند روز پیش تجربه کرد، خبری نیست.

 

با وجود اینکه خط حمله تیم ملی کره جنوبی در بازی های اخیر در باز کردن دروازه رقبا با مشکل مواجه شده و از 3 گل آخر این تیم در دو مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی یک مورد آن گل بخودی و یک مورد نیز پنالتی بوده است، اما پائولو بنتو ترجیح داد از ستاره کره ای مایورکای اسپانیا آن هم پس از باز کردن دروازه رئال مادرید دعوت نکند. مسئله ای که باعث تعجب هواداران کره ای و سایر رسانه های این کشور نیز شد.

 

سونگ بوم کئون دروازه بان چونبوک برای اولین بار در 3 سال گذشته و پس از سپتامبر 2018، مجددا به اردوی تیم ملی دعوت شد. ضمن اینکه کیم جین سو مدافع چپ تیم ملی و باشگاه چونبوک نیز پس از یک سال و نه ماه و بعد از دسامبر 2019، به اردوی تیم ملی فراخوانده شد. به طور کلی در لیست تیم ملی، 2 مهاجم، 11 هافبک، 10 مدافع و 4 دروازه بان دیده می شود.

 

این وب سایت در ادامه به بررسی سایر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کره جنوبی پرداخته و در پایان نوشته است: کره جنوبی پس از ایران که با 2 برد و 6 امتیاز صدرنشین است، در رده دوم گروه نخست از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی قرار دارد. به نظر می رسد اولین رویارویی با ایران در ماه اکتبر، نقطه عطفی در مبارزه دو تیم برای کسب رتبه نخست و صدرنشینی گروه باشد.

دیدگاه‌ها